اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

همه چیز درباره درمان فرضی


امواج اولتراسوند متمرکز با شدت بالا یا آب درمانی یکی از درمان های زیبایی برای سفت کردن پوست و رفع چین و چروک است.سپس از انرژی اولتراسوند برای افزایش کلاژن سازی پوست استفاده می شود. و باعث سفت شدن پوست شما می شود

هایفو در واقع از انرژی اولتراسوند متمرکز برای هدف قرار دادن لایه های عمیق تر پوست استفاده می کند این انرژی اولتراسوند به سرعت بافت پوست را گرم می کند به محض اینکه سلول های هدف به دمای معینی برسند، دچار آسیب سلولی می شوند این آسیب ممکن است واکنشی به نظر برسد، اما با تحریک سلول های پوست، سلول ها آماده تولید کلاژن و شروع به بازسازی سلول های آسیب دیده می شوند. کلاژن یک پروتئین ضروری است که ساختار پوست را تشکیل می دهد

با افزایش میزان کلاژن در پوست، پوست سفت تر و سفت تر شده و چین و چروک های پوست به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. از آنجایی که انرژی اولتراسوند با فرکانس بالا به قسمت خاصی از پوست ساطع می شود، در نتیجه لایه های بالایی پوست و بافت های مجاور آسیب نمی بینند و تنها قسمت پایین پوست شروع به بازسازی می کند. توجه داشته باشید که هیپوتراپی برای همه مناسب نیست. به طور کلی این نوع درمان پوستی برای افراد بالای 30 سال و افرادی که پوست خفیف تا متوسط ​​الاستیک دارند توصیه می شود.

کاربرد هیپوتراپی

طبق گفته انجمن جراحی پلاستیک زیبایی آمریکا، هایفو و سایر روش های غیرجراحی جوانسازی پوست می توانند جایگزینی برای روش های لیفت صورت باشند. از سال 2008، محبوبیت هایفو در درمان های زیبایی پوست به سرعت افزایش یافته است و استفاده از این روش در سال های اخیر افزایش یافته است. در 5 سال گذشته، استفاده از هیپوتراپی 60 درصد افزایش یافته است.

هایفو دارای مزایای زیبایی و جوانسازی پوست است که برخی از آنها عبارتند از:

کاهش بثورات پوستی

پوست نرم و پوسته پوسته شده اطراف گردن و ران ها (معروف به گردن بوقلمون) را بردارید.

گونه ها را بلند کنید، ابروها و ان

بهبود وضعیت خط فک

صاف و سفت کننده پوست صورت

لیفت گردن و گردن

اصلاح الگوهای لبخند

قابل انجام در هر رنگ پوست در هر زمان


فواید هیپوتراپی

هایفوتراپی مانند اکسیر جوانی برای بسیاری از علائم پیری پوست عمل می کند. در سال های اخیر، این روش به عنوان روشی سریع و ایمن که نیازی به استراحت یا دوره نقاهت ندارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است. همانطور که در بالا به تفصیل توضیح دادیم، عوارض هیپنوتیزم درمانی بسیار محدود و خفیف است. علاوه بر این، هیپنوتیزم درمانی سه مزیت مهم دیگر نیز دارد:

1. نتایج سریع و دوام خوب

پس از یک جلسه درمان، بسیاری از مراجعین اولین اثرات هیپوتراپی مانند سفت کردن و لیفت کردن پوست صورت و گردن را مشاهده می کنند. با این حال، اثر کامل هیپوتراپی ظرف 6 تا 12 هفته پس از عمل ظاهر می شود. این اختلال به دلیل تولید زمان‌بر و بازسازی فیبرهای کلاژن در ناحیه تحت درمان ایجاد می‌شود. هیپوتراپی همیشه فیبرهای کلاژن جدیدی ایجاد می کند، اما اینکه چگونه تولید کلاژن جدید بر ظاهر پوست تأثیر می گذارد و مدت زمان تأثیر آن به سرعت پیری پوست بستگی دارد.

نتایج هیپنوتیزم نسبتا طولانی است و برای حدود یک سال پایدار است. اگرچه این اثر دائمی نیست، اما تقریباً به اندازه روش های تهاجمی مانند جراحی لیفت با نخ پایدار است. اگر بعد از هیپنوتیزم به خوبی از پوست خود مراقبت کنید، نتایج ممکن است بیشتر از آنچه می گوییم باقی بماند.

2. چند قسمت

بسیاری از متقاضیان روش هیپوتراپی تنها به یک جلسه درمانی نیاز دارند. اینکه برای رسیدن به نتایج و اهداف مورد نظر به چندین جلسه درمانی نیاز دارید به میزان افتادگی پوست، واکنش بدن به امواج HIFU، وضعیت روند پیری پوست و موارد دیگر بستگی دارد. دو جلسه با فاصله زمانی 6 ماه یا ترمیم سالیانه هایفو یکی از برنامه های ایده آل برای حفظ جوانی پوست است.

3. انعطاف پذیری بالا

با توجه به عوارض جانبی محدود آب درمانی و ایمنی بالای این روش، می توان از آن برای جوانسازی تمام نقاط بدن حتی نواحی حساس مانند پلک استفاده کرد. موارد استفاده از هایفوتراپی شامل کاهش پف پلک، برداشتن بافت بزرگ پوست، لیفت صورت، خرد کردن چربی بدن، بهبود خط فک، کاهش پف و پف گردن، بهبود فرم کلی صورت و موارد دیگر است. همه اینها به سرعت و بدون مداخله جراحی انجام می شود.

معایب هیپنوتیزم درمانی

شاید تنها عیب هایفوتراپی این باشد که برای همه مناسب نیست. در صورت بروز چین و چروک های شدید یا افتادگی پوست، مانند سنین بالا، هایفوتراپی را توصیه نمی کنیم. همچنین، اگر موارد زیر در مورد شما صدق می کند، ممکن است به هیچ وجه یا در مناطق خاصی نتوانید هیپوتراپی را انجام دهید:

این یک ایمپلنت در فک است.

اگر اختلالات خونی دارید.

اگر قبلاً ژل را در ناحیه مورد نظر تزریق کرده اید، باید 6 ماه از آن زمان گذشته باشد.

مطالعه بیشتر:  https://payju.ir/content/لیست-مراکز-تخصصی-هایفوتراپی-در-شیراز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد