اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

پمپ کارواش برتولینی

پمپ کارواش چگونه کار می کند؟

پمپ کارواش مانند یک ماده شوینده بسیار قوی عمل می کند و با پاشیدن آب با فشار زیاد روی سطوح و تجهیزات، آنها را آلوده می کند، آنها را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث جدا شدن آنها و در نهایت بهبود کیفیت محیطی می شود. . قدرت پاک کنندگی این ابزار و توانایی آن در حذف انواع آلودگی ها نه تنها باعث بهبود سلامت محیط، طول عمر تجهیزات و تجهیزات می شود، بلکه سطح سلامت پرسنل و افراد محیط را تضمین می کند. گفته می شود که قدرت پاک کنندگی آن از بسیاری از شوینده های دیگر بیشتر است. این به این دلیل است که دستگاه فشار آب بیشتری را به خاک و کثیفی وارد می کند.

موارد استفاده برای پمپ های کامیون صنعتی

علاوه بر مصارف صنعتی، برای شستشوی مصارف خانگی نیز استفاده می شود. معمولا مواردی که از این ابزار برای تمیز کردن استفاده می شود عبارتند از:

ماشین شستن

کف چمن

کمربند

ماشین لباسشویی

نظافت تاسیسات صنعتی

نظافت مناطق و تجهیزات صنعتی از قبیل: صنایع نفت و شیمیایی، روغن سرامیک، خط لوله و ...

پمپ کارواش صنعتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

سطح کیفی و کارایی یک پمپ کارواش صنعتی خوب با کیفیت ساخت آن ارتباط مستقیم دارد. به مواد استفاده شده برای ساخت بدنه و پیستون داخل آن دقت کنید تا بدانید پمپ خوبی است یا خیر. به عنوان یک توصیه کلی می توان کیفیت پمپ های کارواش صنعتی را تا حد زیادی با انتخاب محصولات مورد نیاز از شرکت های مطرحی مانند برتولینی، اینتر تضمین کرد. بسیاری از شرکت های چینی، تایوانی و ... پمپ های صنعتی تولید می کنند و لازم به توضیح است که در بین محصولات آنها می توان محصولاتی با کیفیت قابل قبول پیدا کرد اما به طور کلی پمپ های تولیدی این شرکت ها از کیفیت پایینی برخوردار هستند. آنها ضروری نیستند و پس از مدتی استفاده از آن باید سرویس اولیه را انجام دهیم. تعویض کامل قطعات و تعویض پمپ کیفیت قطعات پمپ و اتصال قطعات به یکدیگر یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب بهترین مدل پمپ می باشد.

مشاهده ادامه: https://abniro.com/car-wash-pump/پمپ-کارواش/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد