اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

همه چیز درباره جراحی بینی


از آنجایی که بینی در مرکز صورت قرار دارد و تنها عضو برجسته آن است بر تناسب و زیبایی چهره تاثیر بسزایی خواهد داشت و با کوچکترین تغییر شکل سایر قسمت های صورت را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. با توجه به این امر امروزه جراحی زیبایی در تمامی اقشار، در تمامی سنین و هر جنسیت طرفداران زیادی دارد. همانطور که از عنوان مقاله ما مشخص است، همه چیز در مورد جراحی بینی، می خواهیم در این مورد چیزی بگوییم.

به طور کلی جراحی بینی با دو هدف درمانی و زیبایی انجام می شود. درمان جراحی نقایص عملکردی بینی، جراحی زیبایی بینی برای از بین بردن انحرافات بیمار، پولیپ، مشکلات تنفسی و غیره؛ رینوپلاستی همچنین عیوب مربوط به ظاهر بینی مانند برآمدگی ها، اندازه بیش از حد، خمیدگی و عدم تقارن سوراخ های بینی را اصلاح می کند.


همه چیز درباره رینوپلاستی و انتخاب پزشک مناسب بینی

طبیعتاً افرادی که علاقه مند به انجام این عمل هستند باید در نظر داشته باشند که عوامل مختلفی بر نتیجه مطلوب عمل تأثیر می گذارد; جراح و سطح صلاحیت وی یکی از عوامل مهمی است که مستقیماً بر نتایج مورد نظر تأثیر می گذارد. واضح است که جراحی بینی به جز موارد خاص، جراحی ضروری نیست که به سلامت انسان آسیب وارد کند و سریع باشد، بنابراین تمام کسانی که مایل به جراحی بینی هستند می توانند به موقع یاد بگیرند و بهترین جراحی بینی را برای خود انتخاب کنند.


همه چیز درباره جراحی بینی و شکل بینی

یکی دیگر از مواردی که در پایان عمل موثر است شکل بینی است. اساسا بینی ها بسته به ضخامت پوست به دو دسته گوشتی و استخوانی تقسیم می شوند.

بینی استخوانی: بینی استخوانی دارای پوست نازک و استخوان های قوی است. جراحی بینی استخوانی فانتزی، نیمه فانتزی و طبیعی قابل انجام است و افرادی که این نوع بینی را دارند می توانند نتایج بسیار خوبی از جراحی بگیرند.

بینی گوشتی: بر خلاف بینی های گوشتی، پوست آن ها ضخیم تر است و غضروف بینی آن ها چندان مقاوم نیست. بنابراین برای انجام عمل بینی گوشت ابتدا برش داده می شود و با تقویت استحکام غضروف شکل بینی داده می شود و از برگشت جلوگیری می کند. بینی گوشتی فقط می تواند به طور طبیعی عمل کند و به دلیل ضخامت پوست، در توهم یا توهم جزئی عمل نمی کند.


همه چیز در مورد جراحی بینی و روش ها

به طور کلی این نوع عملیات به دو صورت باز یا بسته قابل انجام است. انتخاب این روش ها بر عهده پزشک بوده و در نتیجه هیچ تاثیری ندارد. در ادامه به تفاوت های این دو روش می پردازیم:

روش باز: در این روش برش هایی در ناحیه وسط هر دو سوراخ بینی ایجاد می شود که به آن کلوملا می گویند و پس از جداسازی پوست از استخوان ها، جراح تنظیمات لازم را انجام می دهد. از آنجایی که در این روش جراح شناخت کاملی از ساختار بینی دارد، احتمال اشتباه کاهش می یابد و تمامی عیوب ساده و پیچیده بینی برطرف می شود. در بیشتر موارد، جراحان بینی جراحی باز را ترجیح می دهند.

روش بسته: در روش بسته هیچ برشی در تیغه بینی ایجاد نمی شود و تمام برش ها از داخل انجام می شود. به همین دلیل، دسترسی به جراح محدودتر است. در واقع این روش بیشتر برای افرادی مناسب است که مشکل زیادی در بینی خود ندارند.

به یاد داشته باشید که برای فلپ بینی جراحی باز یا بسته در نظر گرفته نمی شود و برش هایی در این ناحیه ایجاد می شود.

همه چیز درباره جراحی بینی باز

به این ترتیب در موارد بسیار سخت می توان فرم نوک بینی را تغییر داد.

در این روش پیوند غضروف آسانتر و مؤثرتر است.

توانایی انجام عملیات دشوار و پیچیده؛ این شامل جراحی ترمیمی بینی، جراحی بینی و غیره می شود.


مهارت پزشک در این راه عالی خواهد بود. چون دیدش عالیه

هزینه نهایی جراحی بینی تنها پس از مراجعه به پزشک و معاینه قابل اطلاع است. زیرا هزینه جراحی برای هر فرد بسته به عوامل زیادی متفاوت است و پس از تحقیقات لازم مشخص می شود. باید توجه داشت؛ شرکت های بیمه فقط هزینه های عملیات پزشکی را پوشش می دهند. بنابراین، از آنجایی که این عمل در دسته جراحی زیبایی قرار می گیرد. بیمه پرداخت نمی کند.



همه چیز درباره جراحی بینی و عوارض آن

جراحی زیبایی بینی یک عمل بی خطر برای بهبود ظاهر بینی است که توسط پزشک متخصص و بدون خطر و عوارض انجام می شود. از این رو همیشه به مردم توصیه می شود که در انتخاب جراح دقت کنند. البته شایان ذکر است که رعایت توصیه ها و دستورات توصیه شده توسط پزشک بسیار حائز اهمیت است. زیرا نقش مهمی در پیشگیری از عوارض و خطرات ناشی از این جراحی دارد. پس از این جنبه غافل نشوید.


مطالعه مقاله کامل: https://cliniczibayi.com/عمل-بینی/عمل-بینی-شیراز-بهترین-جراح-بینی-شیراز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد