اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

درب ضد حریق چیست؟


درب ضد حریق معمولاً در راهروها استفاده می شود زیرا نمی سوزند. از این درب ها در راهروها استفاده می شود تا در صورت رسیدن شعله های آتش به راهروها، افراد حاضر در ساختمان با رسیدن به آن سوی درب آتش نشانی از خود در مقابل آن دفاع کنند و آتش در پشت در باقی بماند.


اجزای درب ضد حریق را بشناسید:

حال می خواهیم بدانیم دلیل نسوز بودن درب چیست؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است، باید بدانید که هر نوع درب از چوب، یراق آلات، شبکه داخلی و اجزای دیگر ساخته شده است. اگر سازنده درب نسوز تمام این قطعاتی که در بالا توضیح داده شد را به صورت نسوز آماده کند، در حالت عادی درب نسوز تولید می شود.

البته در این مورد یک نکته مهم وجود دارد و آن اینکه درب ضد حریق می تواند تا حدودی در برابر آتش مقاومت کند. این تلورانس ها از دری به در دیگر متفاوت است، اما مهم است که درب ضد حریق استحکام و تحمل زیادی داشته باشد.

گروه درکو تولید کننده درب های نسوز در تلاش است تا درب هایی با مقاومت بالا برای حفظ جان هموطنان عزیزمان ایجاد کند. در تمام دنیا زمان خاصی برای چیدمان این درب نسوز در نظر گرفته شده است که معمولاً به عنوان زمان استاندارد درب شناخته می شود.

شرکت درکو توانایی ارائه گزینه های متنوع برای درب های ضد حریق فوق از جمله سیستم های دزدگیر، استفاده از شیشه با ابعاد مختلف در درب های نسوز، چوب روی فلز، اپتیک دیجیتال هوشمند، استفاده از کلاف آلومینیومی را دارد. انتخاب انواع تاپ با درب های گرد، سیستم قفل 14 زبانه، ابعاد و تغییر رنگ درب، استفاده از پشم سنگ با تراکم های مختلف، پشم شیشه یا یونولیت در جلوی در، روکش های فلزی با قطرهای مختلف. و متفاوت، با استفاده از دستگیره های مختلف ضربه زدن و روزت بر روی برگ درب و بسیاری از انواع دیگر درب های نسوز.

با توجه به نبود آپشن های زیاد در درب های ضد حریق معمولی، می توان درب ها را با توجه به نیاز مشتری سفارشی کرد و قیمت مناسبی را به مشتری ارائه کرد.



انواع درب ضد حریق

انواع مختلفی از درب ضد حریق استاندارد در بازار وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به درب ضد حریق شیشه ای، درب ضد حریق فلزی و درب ضد حریق چوبی اشاره کرد. تمامی این درب های ذکر شده می توانند کاملا استاندارد یا تقلبی موجود در بازار باشند. اما مهم ترین نکته این است که چگونه درب ضد حریق غیر استاندارد و درب ضد حریق استاندارد را تشخیص دهیم؟ این سوال یکی از مشکلات اصلی اکثر افراد هنگام خرید درب ضد حریق است. بنابراین، اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید، توصیه می کنیم این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

اجزای درب ضد حریق

اجزای درب ضد حریق باید کاملاً در برابر حریق مقاوم بوده و تا مدت ها بدون آسیب در برابر حریق مقاومت کند.


به خاطر داشته باشید که درب های ضد حریق از قطعات منفرد زیادی تشکیل شده اند که همگی در برابر آتش مقاوم هستند. اما عمدتاً مواد یا جزئیات هستند که بیشتر رایج هستند و نقش اساسی تری دارند. عناصر درب ضد حریق عبارتند از:

نتور پائو

جک ساکت

یک قفل درب فلزی

دستگیره های درب نسوز

عایق پشم سنگ

بدنه فلزی

لولا

قاب تقویت شده در پانل ها

ویژگی های درب ضد حریق

دو ناودانی در داخل درب نسوز تعبیه شده است تا استحکام بیشتری داشته باشد و در هنگام آتش سوزی تغییر شکل ندهد.

رنگ الکترواستاتیک پس از اتمام درب اضافه می شود

اگر مشتری بخواهد از رنگ اپوکسی الکترواستاتیک استفاده کند، این رنگ جایگزین رنگ الکترواستاتیک می شود.

یراق آلات متصل به در دارای دستگیره کشویی و قفل ضد وحشت هستند.

جوش آرگون تمام اتصالات را جوش می دهد

ضخامت استاندارد درب ضد حریق 5 سانتی متر می باشد.


بهترین تولید کننده درب ضد حریق

درب های نسوز تولید شده توسط گروه صنعتی درکو دارای بالاترین ضریب ایمنی و ایمنی می باشند. گروه صنعتی درکو به عنوان تولید کننده درب ضد حریق اضطراری دارای سالها تجربه در زمینه درب ضد حریق می باشد. تمامی درب های ضد حریق دارای گواهی اصالت فنی و تاییدیه سازمان آتش نشانی می باشند.


قیمت انواع درب ضد حریق

هزینه درب ضد حریق با توجه به نوع مواد مورد استفاده تعیین می شود.

درب ضد حریق باید مورد تایید سازمان آتش نشانی باشد.

برخی شرکت ها فقط خود درب ضد حریق را می فروشند و پس از خرید باید برای تایید آتش نشانی اقدام کنید. اما درب های فروخته شده توسط کارخانه درکو فایر ریتد با تاییدیه سازمان آتش نشانی به مشتری تحویل داده می شود.

رایج ترین درب های فرار پله ای درب ضد حریق استیل می باشد و شما می توانید قیمت درب ضد حریق را در سایت ما مشاهده نمایید.

قیمت درب های ضد حریق بسته به نوع فلز استفاده شده در این نوع درب ها می تواند متفاوت باشد. نوع دیگری از این درب ها وجود دارد که درب های دودی یا درب های ضد حریق چوبی هستند.



سوالات متداول در مورد درب ضد حریق


درب ضد حریق تایید شده توسط سازمان آتش نشانی به چه معناست؟

درب ضد حریق گواهی شده درب های مورد تایید وزارت مسکن، راه و شهرسازی و سازمان آتش نشانی استان می باشد و ساخت این درب ها با نظارت سازمان های فوق در اختیار بنگاه های مختلف قرار می گیرد و درب های ضد حریق با یک ایستگاه آتش نشانی از همان مدل وزارت مسکن و شهرسازی با تمام مصالح و روش های ساخت و آتش سوزی سازنده درب با آن تداخلی نداشته است.



مراحل شناسایی شرکت های درب آتش نشانی مورد تایید سازمان آتش نشانی چگونه است؟

ابتدا وزارت مسکن، راه و شهرسازی برای یک شرکت یا کارخانه تولید کننده درب های ضد حریق گواهی فنی صادر می کند و سپس سازمان آتش نشانی نام شرکت مورد تایید را در سایت خود قرار می دهد. گروه صنعتی درکو با برند ایمن درب سروش صنعت در سال 1376 توانست کلیه گواهینامه ها و تاییدیه سازمان آتش نشانی را جهت تولید درب ضد حریق اخذ نماید.



قیمت درب ضد حریق چگونه تغییر می کند؟

با توجه به اینکه کارخانه درب ضد حریق درب های مختلف را با تجهیزات مختلف برای تست ارسال می کند و پس از تایید درب امکان تعویض تجهیزات وجود ندارد ارائه پیشنهاد فنی کم هزینه نسبت به قیمت درب بسیار موثر است شرکت هایی که می تواند با 240 دقیقه مقاومت و درب های ضد حریق شکسته بهترین انتخاب برای شما باشد. آتش نشانی و ممکن است قول دهد که یک درب ضد حریق ارزان به شما بفروشد.



لیست قیمت و فروش درب ضد حریق فلزی، چوبی و شیشه ای

فروش درب ضد حریق با تایید سازمان آتش نشانی; درب ضد حریق فلزی و چوبی (حفاظت در برابر دود)؛ درب ضد حریق با استانداردهای بین المللی UL; درهای خروج اضطراری و پله های آزاد؛ درب ضد حریق؛

در پایان یادآور میشویم گروه صنعتی دارکو ظرفیت ارائه انواع خدمات و تولید درب ضد آب، درب ضدآب، درب ضد سرقت، درب سالن و همچنین نصب درب ضد سرقت و ... را دارا می باشد. درب های سایت



مزایای درب های ضد سرقت

نصب درب ضد سرقت بسیار آسان است

امنیت و مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار از مهمترین مزایای درب های ضد سرقت می باشد

تنوع و زیبایی فوق العاده محصول ضد سرقت نهایی

روکش درب طبیعی راش ضد سرقت

عایق صدا و درب ضد سرقت با کاهش حریق

امکان نصب دوربین درب ضد سرقت هوشمند

آب و سرد و با قفل ایمنی مجزا

درب ضد سرقت استیل

قابلیت نصب دزدگیر از دیگر مزایای درب های ضد سرقت است.

زنده باد و جدایی ناپذیر

یک کلید اصلی همیشه مورد نیاز است

امکان نصب قفل دیجیتال روی درب ضد سرقت

ادامه: https://baharidoor.com/product-category/fdoor/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد