اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اطلاعاتی در مورد تصفیه آب

برعکس تصوری که بسیاری از فروشندگان متأسفانه در عمده رشته ها دارند که تصور میکنند هر چه اطلاعات مشتری کمتر باشد بهتر است ؛ برعکس ما بر این باوریم که هرچه اطلاعات مشتری بیشتر باشد، نتیجه بهتری خواهد داشت. مرحله دوم و سوم - فیلترهای کربنی: این فیلترها می توانند عمده ترکیبات آلی موجود در آب که باعث طعم و بوی نامناسب آن می شوند را حذف کنند. بهبود طعم و بوی آب: طعم و بوی آب منازل برای استفاده شرب، معمولاً یکی از رایجترین مشکلات عنوان شده توسط مردم بوده است. شرکت LAN SHAN، در کشور تایوان به عنوان یک سازنده با دانش در حوزه ساخت سیستم های اسمز معکوس از سال 1993 فعالیت خود را آغاز نموده است. مینروا به علت داشتن نماد اصالت و خدمات پس از فروش بسیار عالی یک دستگاه کامل می باشد که دوام و عمر طولانی دارد و با داشتن آن تا سالیان طولانی می توانید از بهترین کیفیت آب آشامیدنی بهره مند شوید. توجه داشته باشید که برای اخذ هر گونه خدمات پس از فروش در حوزه دستگاه تصفیه کن می توانید با همکاران ما از نمایندگی تصفیه آب خانگی پیش روی خود در تماس باشید. تصفیه آب صنعتی شامل انواع دستگاه، انواع مواد شیمیایی و انواع تجهیزات تصفیه آب است که هر کدام ویژگیهایی مخصوص به خود داشته و در تصفیه آب صنعتی وظیفهای یکتا و منحصر بفرد دارند.

با افزایش جمعیت و کاهش پرسرعت منابع طبیعی آب شیرین، یافتن راهحلهای پایدار برای رسیدگی به وضعیت مخاطرهآمیز امنیت آبی منطقه، بیش از هر زمان دیگری ضروری است. وجود نیترات بیش از اندازه مجاز در آب آشامیدنی میتواند باعث بروز برخی از اختلالات خونی در نوزادان زیر شش ماه شود که مهترین نوع آن، بیماری سندروم blue baby است. زیرا در این روش دستگاههای 3 تا 4 مرحله ای نیز فرآیند دستگاه شش مرحله ای را انجام میدهند. با توجه به این که عده ای تمایل دارند دستگاه تصفیه آب را از سایت های خارجی تهیه نمایند بهتر است بدانید که دستگاه تصفیه آب به انگلیسی water purifier machine می شود. یکی از مهم ترین عللی که باعث به وجود آمدن تفاوت قیمت در این دستگاه ها میشود، نوع عملکرد یا مکانیسم آنها است. دستگاه تصفیه آب خانگی LSRO-101BW50، دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط برای تمامی قطعات (به غیر از فیلترها به دلیل ماهیت مصرفی بودن آنها) می باشد. به همین دلیل بهتر است از شرکتی معتبر و رسمی برای خرید دستگاه آب تصفیه کن استفاده کنید. سوال: آیا با خرید این دستگاه تصفیه آب، نیترات آب حذف خواهد شد؟ فیلتر ممبران تصفیه آب اصلیترین فیلتر یک دستگاه جهت حذف رسوبات،املاح مضر، فلزات سنگین،ویروس ها،قارچ ها می باشد

مرحله چهارم - ممبران اسمز معکوس (RO): این فیلتر، اصلیترین مرحله تصفیه را بر عهده دارد. علاوه بر دستگاه های 6 مرحله ای نوع دیگری از دستگاه اسز معکوس وجود دارد که قلیایی نامیده می شود. لامپ یووی همیشه یک آپشن در دستگاه های تصفیه آب خانگی چند مرحله ای برای محافظت بیشتر در برابر میکروارگانیسم های آب است. مرحله پنجم - فیلتر پست کربن (Post Carbon): زمانیکه شما شیر آب اشامیدنی سیستم را باز میکنید، این آب تصفیه شده پیش از خروج از شیر، از یک فیلتر کربنی پودری کپسولی دیگر هم عبور میکند تا یک آب آشامیدنی کاملاً گوارا در اختیار شما قرار بگیرد. مرحله اول - فیلتر پلی پروپیلن: این فیلتر برای حذف ذرات جامد معلق نامحلول و کدری آب، استفاده می شود. این فیلترها در ابعاد متفاوت و با توان حذف سایزهای مختلف ذرات معلق (معمولاً از 1 میکرون تا 25 میکرون)، تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. شامل یک مکانیسم ساده تصفیه آب می تواند با حذف برخی ناخالصی ها وجود داشته باشد، اما کیفیت نوع روش تقطیر مورد استفاده برای کنترل تجهیزات است. کارخانه این شرکت ضمن برخورداری از آخرین تجهیزات و تکنولوژی های ساخت، توان ساخت انواع سیستمهای اسمز معکوس و تجهیزات جانبی آن را دارد.  

تسلط کامل بر کیفیت برندهای مختلف، آشنایی با انواع فرآیندهای تصفیه آب صنعتی و نیز خرید تصفیه آب صنعتی از شرکتهای معتبر با خدمات پس از فروش گسترده میتواند موجب بهترین انتخاب جهت خرید تصفیه آب صنعتی شود. اگر به دنبال خرید سافت واتر هستید به شما پیشنهاد میگردد تا دستگاه سافت واتر شرکت تصفیه آب آبینه را برای خرید انتخاب کنید ؛ چراکه علاوه بر استفاده از قطعات با کیفیت تایوانی ، برخی قطعات آن در ایران تولید شده و در مجموع کیفیت خوبی دارد. برند ایزی ول نیز مانند برند آکواجوی مدلهای زیادی از دستگاه تصفیه آب را تولید و به بازار عرضه نموده است . همانطور که پیش تر هم گفته شد، برای خرید تصفیه آب خانگی، واتر فامیلی فروشگاه بسیار معتبری است که نه تنها وارد کننده دستگاه تصفیه آب، بلکه تولید کننده این دستگاه نیز می باشد که قطعات به کار رفته در این دستگاه ها معمولا تولیده شده توسط کشور تایوان هستند. استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی، باعث خواهد شد تا خطرات ناشی از آب آلوده برای آنان به حداقل برسد. بهتا آمادگی دارد تا در تمام فرآیند خرید تصفیه آب صنعتی در کنار شما باشد. شما می توانید از طریق بخش سایت شرکت خانواده آب، از قیمت دستگاه های تصفیه آب آگاهی کسب کرده و همچنین تمامی لوازم مورد نیاز دستگاه تصفیه آب خود را فراهم کنید.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir

02144741638

02144704559

09127122764

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد