اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

قیمت تقویم رومیزی پانچی : بهایی کم برای کیفیتی برتر

قیمت تقویم رومیزی پانچی یا عباسی نسبت به مزایای آن پایین است. این تقویم چندین مزیت دارد. روزهای سال را به دقیق­ترین شکل ممکن نمایش می­دهد. همچنین می­توانید کارهای روزانه­تان را در آن یادداشت کنید. قیمت تقویم رومیزی پانچی یا عباسی با توجه به جنس یا شکل ساخت آن متفاوت است. با این حال قیمت آن در مقایسه با نمونه های مشابه دیگر کمتر است.

قیمت تقویم رومیزی پانچی مناسب­ترین قیمت برای یک تقویم است چرا که کاربرد گسترده­ای دارد. در بیشتر مراکز، ارگان­ها و اداره­ها از این تقویم بهره می برند. این به دلیل مزایای بی­شمار آن است. این تقویم به سادگی بر روی میز قرار می­گیرد و به خاطر اینکه همه صفحات آن با پانچ سوراخ شده­اند، به سادگی ورق می­خورد و تازه به عنوان یک یادداشت نیز می­توان آن را جدا کرد. هر برگ آن به یک روز اختصاص داده شده است. بخشی از فضای تقسیم بندی شده برگ تقویم نیز برای یادداشت برداری اختصاص یافته است. 

قیمت تقویم رومیزی پانچی و اندازه­های آن

قیمت تقویم رومیزی پانچی با توجه به اندازه­های آن متفاوت است. تقویم رومیزی پانچی در سایزها و اندازه­های متفاوتی طراحی و ساخته شده است. به همین دلیل هم در همه شرکت­ها، ارگان­ها و ادارات می­توان از آن استفاده کرد. هر مرکزی بسته به نیاز خود می­تواند نوع و سایز دلخواه خود را به موسسه چاپ و تبلیغات ایران امروز سفارش دهد.

یکی از بارزترین ویژگی­های این تقویم :

ü     زیره چوبی آن است. به همین دلیل هم قیمت تقویم رومیزی پانچی به صرفه است. وزن این زیره کمی سنگین در نظر گرفته شده است. این ویژگی به این دلیل به آن افزوده شده است که :

ü     جداسازی برگ­ها از آن به سادگی انجام شود.

ü     جالب­ترین خصوصیت این زیره این است که می­توانید آن را نگه دارید و با تهیه برگ­های تازه، آنها را جایگزین برگ­های قبلی سازید.

ü     بهای این برگ­های 365 ورقی نیز پایین و مناسب است.

 

قیمت تقویم رومیزی پانچی و سایت ایران امروز

برای اطلاع از قیمت تقویم رومیزی پانچی و مشاهده انواع و اندازه های متفاوت آن می­توانید به سایت موسسه چاپ و تبلیغات ایران امروز مراجعه فرمایید. تصاویر باکیفیت این تقویم­ها، از همه زوایا تهیه شده­اند تا تصور مناسبی از شکل این تقویم به شما ارائه بدهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد