اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

روش های خرید تابعیت و اقامت دائم از طریق سرمایه گزاری

دریچه مهاجرت مفتخر است که برنامه ویزای طلایی پرتغال را اعلام کند. این برنامه مزایای بسیار زیادی برای سرمایه گذاران دارد:
  • پروسه بررسی درخواست توسط دولت در 60 روز
  • متقاضی و خانواده او حق اقامت، کار و تحصیل در پرتغال را دارند
  • سفر بدون ویزا به 26 کشور شنگن در اروپا
  • حداقل شرایط مورد نیاز برای اقامت (1 هفته/سال)
  • بدون نیاز به دارایی و سرمایه خالص، بدون حداقل تحصیلات، بدون نیاز به منابع مالی، بدون نیاز به دانش زبان، بدون نیاز به داشتن تجربه مدیریت، بدون مصاحبه
  • بدون محدودیت ملیت
  • متقاضیان می‌توانند پس از 6 سال اقامت برای شهروندی اقدام کنند
شرایط مورد نیاز مورد نیاز برای این برنامه به شرح زیر می‌باشد:
  • متقاضیان باید دارای پاسپورت معتبر و اقامت قانونی در یک کشور باشند
  • متقاضی اصلی باید حداقل 25 سال سن داشته باشد
  • افراد وابسته شامل کودکان زیر 18 سال، دانشجویان بزرگ‌تر که از نظر مالی وابسته هستند و والدین وابسته بالای 65 سال می‌باشند
  • متقاضیان نباید شهروند اتحادیه اروپا باشند
  • متقاضی باید در پرتغال حداقل برای 5 سال ملک بخرد: 500000 یورو (جدید/شهری)، 400000 یورو (جدید/روستایی)، 350000 یورو (بازسازی شده/شهری) و یا 280000 یورو (بازسازی شده/روستایی)
  • متقاضیان باید از هر نظر بررسی شوند (اطلاعات فردی و...)
در صورتی که می‌خواهید جزییات کامل این برنامه را بدانید، با ما تماس بگیرید.
 
نکته: در حال حاضر این قانون در حال بررسی توسط دولت است. این قانون خرید املاک در لیسبون و پورتو را ممنوع می‌کند اما همچنان می‌توان در نقاط دیگر پرتغال ملک خریداری کرد (برای گسترش منافع اقتصادی این برنامه در دیگر نقاط کشور).
 
 

ایالات متحده آمریکا – برنامه EB5

نکته: سطح سرمایه گذاری برنامه EB5 در نوامبر 2019 به 900000 دلار افزایش یافت.
 
رویکرد جدیدی برای پردازش ویزا از تاریخ 31 مارچ 2020 آغاز شده بود. هدف از این رویکرد تسریع زمان پردازش برای کشورهایی است که متقاضیان کمتری از آن‌ها درخواست ارایه می‌دهند. همچنین به درخواست‌های EB-5 I-526 دیگر به ترتیب دریافت شده رسیدگی نمی‌شود اما در عوض این رسیدگی به نفع متقاضیانی از کشورهایی است که در آن‌ها بلافاصله ویزا در دسترس قرار می‌گیرد. بنابراین متقاضیان کشورهایی که در حال حاضر درخواست آن‌ها عقب افتاده (برای مثال چین، ویتنام و هند) با زمان انتظار بیشتری روبرو خواهند شد، در حالی که متقاضیان کشورهای بدون این عقب ماندگی در اولویت بررسی قرار خواهند گرفت.
پروژه جدید EB-5 دریچه مهاجرت هم اکنون در دسترس می‌باشد: فاز 2 Hyatt Fort Lauderdale:
  • 11 واحد موجود با قیمت 998675 دلار آمریکا (900000 دلار سرمایه گذاری، به علاوه تمام هزینه‌ها)
  • الزامات و شرایط اشتغال‌زایی باید از قبل برآورده شده باشند
  • ساخت و ساز در سال 2020 به پایان رسیده است
  • سرمایه سرمایه گذاران فاز دوم جایگزین 8% از حقوق صاحبان سهام می‌شود؛ بدون نیاز به افزایش حداقل EB-5
  • متقاضی پس از 5 سال بازپرداخت کامل سرمایه خود را دریافت می‌کند، به علاوه 2% سود (990000 دلار آمریکا)؛ بنابراین هزینه خالص متقاضی تنها 8675 دلار است
در صورتی که می‌خواهید جزییات کامل این برنامه را بدانید، با ما تماس بگیرید.
تحت برنامه EB5 هیچ الزامی برای دانش زبان، محدودیت سنی وشرایطو الزامات مورد نیاز تجربه مدیریت وجود ندارد. متقاضیان باید حداقل 1 میلیون دلار دارایی خالص داشته باشند و بتوانند منبع و مسیر وجوه سرمایه گذاری و هزینه‌های را مستند کنند. افرادی که سرمایه گذاری آن‌ها در کبک و کانادا رد شده است، می‌توانند به برنامه EB5 بیایند.
 

کانادا – برنامه نامزدی استانی جزیره پرنس ادوارد (جریان مجوز کار)

به دلیل ایجاد محدودیت‌ها و تعطیلی‌های محلی در نتیجه‌ی شیوع ویروس کرونا، ممنوعیت موقت سفر برای افراد غیر شهروند و قرنطینه اجباری 2 هفته‌ای برای افرادی که وارد کانادا می‌شوند، PEIPNP تمام مصاحبه‌ها و قرارهای اقامت را برای ماه‌های مارچ و آوریل 2020 لغو کرده بود. ما با تغییر در شرایط بیماری منتظر دریافت اطلاعات بیشتر در آینده هستیم. پیش از این نیز با افرادی که مستقیماً تحت تاثیر این وضعیت قرار گرفتند تماس گرفتیم و منتظر هستیم تا پس از اینکه شرایط دوباره تحت کنترل قرار گرفت، برای قرارهای آن‌ها برنامه ریزی کنیم.
PEIPNP به خانوده متقاضی اجازه می‌دهد تا با مجوز کار به جزیره پرنس ادوارد نقل مکان کنند و پیش از درخواست برای وضعیت اقامت دائم، یک کسب و کار محلی را به مدت یک سال مدیریت کنند. متقاضی باید حداقل 600000 دلار سرمایه خالص داشته باشد و بتواند ثابت کند که این سرمایه با تلاش خود آن‌ها به دست آمده است. متقاضی باید بین 21 تا 59 سال سن داشته باشد، تحصیلات پایه 12 را گذرانده باشد، حداقل 3 سال (در 5 سال گذشته) تجربه مدیریت داشته باشد، 150000 دلار کانادا در یک کسب و کار محلی سرمای گذاری کند و دارای دانش مهارت‌های اولیه زبان انگلیسی یا فرانسوی باشد (CLB 4).
دولت متقاضیان مجوز کار را به صورت ماهانه از استخر EOI انتخاب می‌کند.
دریچه مهاجرت استراتژی‌ها و برنامه‌هایی برای به حداکثر رساندن نمرات EOI برای مشتریان خود دارد ، در نتیجه مشتریان ما نمرات کلی بالاتر و احتمال انتخاب بیشتری خواهند داشت. قرعه کشی‌های بعدی استخر EOI برای PEIPNP در سال 2021 به شرح زیر می‌باشد:
  • 19 آگست 2021
  • 16 سپتامبر 2021
  • 21 اکتبر 2021
  • 18 نوامبر 2021
  • 16 دسامبر 2021
 

کانادا – برنامه نامزدی استانی نیو برانزویک (جریان کارآفرینی)

NBPNP (جریان کارآفرینی) به صاحبان مشاغل/مدیران با تجربه اجازه می‌دهد تا با یک ویزای اقامت دائم نامزد شده و به نیو برانزویک مهاجرت کنند و صاحب/مدیر یک کسب و کار محلی در استان نیو برانزویک شوند. متقاضیان باید حداقل 600000 دلار کانادا دارای خالص داشته باشند (300 هزار دلار به صورت نقد). این دارایی خالص نیز باید توسط یک حسابدار مورد تایید استان نیو برانزویک، مورد تایید واقع شود. متقاضی باید قصد داشته باشد تا به طور دائم در نیو برانزویک زندگی کند و کسب و کار خود را در آنجا اداره کند. همچنین باید 22 تا 55 سال سن داشته باشد، دارای ارتباط واجد شرایط با نیو برانزویک باشد، 2 سال تحصیلات تکمیلی را به طور تمام وقت (پس از دوره دبیرستان) گذرانده باشد، حداقل 3 سال (در 5 سال گذشته) تجربه مالکیت کسب و کار و یا 5 سال (در 5 سال گذشته) تجربه در مدیریت ارشد داشته باشد، در یک کسب و کار در استان نیو برانزویک 250000 دلار سرمایه گذاری کند و مهارت اولیه دانش زبان‌های انگلیسی یا فرانسوی را را داشته باشد (CLB 5 در تمام زمینه‌ها).
دریچه مهاجرت درخواست‌های تحت این برنامه را می‌پذیرد. در صورتی که تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما تماس بگیرید. ما اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می‌دهیم.
 

گرانادا – ایالات متحده آمریکا برنامه ویزای E-2

ویزای E-2 ایالات متحده آمریکا به کارآفرینان یک کشور معاهده (مانند گرانادا) اجازه می‌دهد تا برای باز کردن و راه اندازی یک کسب و کار به ایالات متحده بیایند. این امر به طور مستقیم به اقامت دائم ختم نمی‌شود، بلکه می‌تواند به شکل نامحدود تمدید شود و ممکن است در وضعیت E-2 گزینه‌های برای دریافت گرین کارت در اختیار متقاضیان قرار بگیرد. ویزای E-2 به همسر و فرزندان مجرد (زیر 21 سال) تا به همراه متقاضی اصلی به ایالات متحده بیایند و مشغول به کار شده و در مدرسه به ادامه تحصیل بپردازند.
دریچه مهاجرت می‌تواند اطلاعات بیشتری در خصوص این برنامه در اختیار شما قرار دهد.
 

دومینیکا – برنامه شهروندی اقتصادی

شهروندان دومینیکا ممکن است بدون ویزا به کشورهای اتحادیه اروپا، هنگ کنگ و بریتانیا سفر کنند؛ دومینیکا یک برنامه سریع و کارآمد است و گزینه‌های نقدی و املاک را برای سرمایه گذاری در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.
در تاریخ 3 فوریه 2020، دولت دومینیکا تغییرات کوچک زیر را در پروسه بررسی خود اعمال کرد:
  • در حال حاضر هنگام ارسال پرونده، یک بررسی جهانی/بررسی پیش غربالگری مورد نیاز است (برای متقاضی اصلی).این بررسی‌ها باید توسط یک شرکت معتبر مورد اعتبار سنجی قرار گیرند تا مشخص شود که متقاضی در هیچ لیست سیاهی حضور ندارد.
  • ویزای متقاضیان نباید توسط کشورهایی که دومینیکا با آن‌ها قرارداد لغو ویزا امضا کرده است، رد شده باشد. این کشورها شامل منطقه شینگن یا انگلستان می‌شود.
  • متقاضیان با ملیت‌های ایرانی، کره شمالی و سودانی تنها در صورتی پذیرفته می‌شوند که:
    • حداقل 10 سال خاج از این کشورها زندگی کرده باشند
    • دارای قابل توجهی در آن کشورها نداشته باشند
    • هیچ گونه فعالیت تجاری در آن کشورها نداشته باشند
  • هزینه‌ها سرمایه گذاری و بررسی دقیق وضعیت متقاضی باید به صورت مستقیم به حساب بانکی دولت دومینیکا منتقل شود. در صورتی که این وجوه توسط یک شخص ثالث واریز می‌شود، باید توضیحی ارایه شود و پروتکل‌های بانکی "مشتری خود را بشناس" رعایت شود.
 
بنابراین متقاضیان داری ملیت ایرانی می‌توانند در صورت ارایه منبع مالی دقیق که نشان دهد این سرمایه در کشور دیگری به دست آمده است (و همینطور از کشور دگیری نیز منتقل شود)، برای این برنامه اقدام کنند. برای مثال اگر یک ایرانی بیش از 10 سال در دبی زندگی کند، در صورتی که سرمایه او در دبی به دست آمده باشد و از دبی نیز منتقل شده باشد، می‌تواند درخواست ارایه دهد.
 

آنتیگوا – شهروندی با برنامه سرمایه گذاری

آنتیگوا گفته است که تغییراتی در پرونده‌هایی که پس از 1 آوریل 2020 ارسال شده‌اند، اعمال می‌شود:
  • حداقل سرمایه گذاری در املاک به 200000 دلار کاهش می‌یابد
  • هزینه درخواست دولت برای متقاضی اصلی در تمام گزینه‌های سرمایه گذاری 30000 دلار خواهد بود
  • سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ممکن است تنها یک بار توسط متقاضی سرمایه گذاری به شهروندی دیگر فروخته شود
  • عراق دیگر کشور محدود شده محسوب نمی‌شود (بنابراین شهروندان عراقی می‌توانند برای دریافت تابعیت اقدام کنند)
  • متقاضیان کشورهای محدود شده باید به مدت 10 سال در یک کشور غیر محدود زندگی کرده باشند (پیش از این متقاضیان از کشورهای محدود شده باید 10 سال در کانادا، ایالات متحده، انگلستان و یا... زندگی می‌کردند)
پاسپورت آنتیگوا اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به ویزا به بسیاری از کشورهای جهان سفر کنید. از جمله این کشورها می‌توان به انگلستان، اتحادیه اروپا، هنگ کنگ، روسیه، هند، بولیوی، کوزوو و... اشاره کرد. آنتیگوا در حال مذاکره با امارت متحده عربی و چین است تا اجازه سفر بدون نیاز به ویزا به این کشورها را نیز به دست آورند. آنتیگوا روند تمدید پاسپورت را نیز ساده کرده است (هر 5 سال یکبار پاسپورت منقضی می‌شود).
ایرانیان نیز در صورتی واجد شرایط درخواست هستند که در کشوری غیر محدود اقامت دائم داشته باشند، 10 سال در خارج از ایران اقامت داشته باشند و هیچ ارتباط اقتصادی نیز با ایران نداشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد