اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

سناریوهای مختلفی بر پایه این نوع ردیاب ها می توان پیاده سازی کرد

از این تکنولوژی به شکل های گوناگون استفاده می شود که از نمونه پیاده سازی های دیگر می توان به ردیاب شخصی اشاره کرد که بهترین وسیله برای افراد سالمند است. دستگاههای ردیاب نوع پیشرفته ای از سیستم ضدسرقت خودرو محسوب میشوند. ردیاب GPS خودرو ابزاری کوچک است که به عنوان وسیله ی ضدسرقت قوی شناخته شده است، اگرچه این وسیله کوچک سیمکارتخور قابلیتهای دیگری به جز ضدسرقت بودن نیز دارد. این جی پی اس تنها 4 برق برای سیم کشی دارد. اما قبل از معرفی محصولات، این نکته را به یاد داشته باشید که جی پی اس ها تنها برای ماشین ها ساخته نشده اند. بالا رفتن آمار سرقت خودروها، نه تنها خوشایند نبوده بلکه بیش از پیش بی اعتمادی را در بین مردم تشدید میکند. استفاده از وسایل امنیتی پیشرفته هم یکی از جنبههای مثبت این پیشرفت فناوری به شمار میرود. درست است که تکنولوژی تا اینجا جنبههای منفی هم داشته و تا حدی باعث شده زندگی سختتر و پیچیدهتر شود اما جنبههای مثبت آن نسبت به جنبههای منفی برتری دارد. روشهای مختلفی برای سرقت خودرو وجود دارد که با توجه به نوع خودرو و تمهیدات ایمنی که فراهم کردهاید، میتواند متفاوت باشد.

از طرفی همیشه قبل از ترک کردن خودرو از قفل بودن دربها، بسته بودن پنجرهها و درب صندوق عقب اطمینان حاصل کنید. یکی از مواردی که کار کردن با جیپیاس را ساده میکند، نصب آسان و بدون دردسر است. • امکان مشاهده محل دقیق خودروها بر روی نقشه بدون تاخیر. این در حالی است که ردیاب خودرو قادر است موقعیت دقیق خودرو را مشخص کرده و به اطلاع مالک برساند. دومی موردی که با در سریع ترین زمان ممکن روی خودرو نصب می شود جی پی اس GR180 است که برای انواع خودروهای سبک، سنگین و حتی موتور سیکلت ها مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به وضعیت فعلی جامعه و موجهای گرانی پی در پی ، آمار سرقت خودرو و موتورسیکلت در حال افزایش است. بهترین و پیشرفته ترین ردیاب های خودرو و موتورسیکلت انواع ردیاب های آهنربایی و باسیم سیمکارت خور و آنلاین هست اپلیکیشن داره روی گوشیتون نصب میشه میتونید از طریق گوشیتون خورو ویا موتورتون رو ردیابی کنید.وقابلیت شنیدن صدا داره میتونید صدای داخل ماشینتون رو بشنوید. 

البته فکر نکنید که فقط خودروها به سرقت میروند، بلکه موتورسیکلتها هم از این موضوع در امان نیستند. این جی پی اس یکی از پیشرفته ترین نمونه های موجود در بازار است که در باربر آب، رطوبت، گرما و سرما به شدت مقاوم است. نکته قابل توجه در مورد سیمکارتهای ردیاب این است که این سیمکارتها از نوع اعتباری میباشند تا کمترین هزینه را برای ردیابی خودرو داشته باشند. همچنین امکان شنود یکطرفه مکالمات داخل خودرو را برای صاحب خودرو فراهم میکند. بررسی انواع ردیاب خودرو، کدام ردیاب برای اتومبیل شما بهتر است؟ می توانید با مراجعه به صفحه بررسی جی پی اس شخصی، از قابلیت ها و موارد استفاده این وسیله نیز آگاه شوید. پیشنهاد می کنیم در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری درباره هر یک از محصولات داشته باشید، برای بررسی دقیق تر محصولات دیگر به سایت جی پی اس خودرو مراجعه کنید. اگر به دنبال یک ردیاب آهنربایی با قدرت چسبندگی بی نظیری هستید حتما این محصول را بررسی کنید. در این مقاله به صورت مختصر به بررسی 3 نمونه از انواع ردیاب خودرو پرداختیم. فاکسن یک اپلیکیشن همهکاره است برای دزدگیر اینترنتی شما که استفاده از آپشنهای حفاظتی ماشین را بسیار راحت و در دسترس خواهد کرد و مطمئنا از کار با آن لذت خواهید برد.

سناریوهای مختلفی بر پایه این نوع ردیاب ها می توان پیاده سازی کرد که بسیار مفید هستند. استفاده از روش های قدیمی حفاظت از خودرو همچون قفلهای فرمان وپدال، دزدگیرهای تصویری و همچنین تجهیزات پیشرفته امروزی همچون ردیاب خودرو از مواردی هستند که امکان به سرقت رفتن خودرو را بسیار کم میکنند. در مورد محل نصب ردیاب خودرو ، عموما توصیه میشود جی پی اس را در جایی نصب کنید که علاوه بر مخفی بودن از دست سارقان، از شرایط بد آب و هوا نیز در امان باشد. دقت در نشان دادن مسیرها و مکان خودرو و همچنین کیفیت محصول، گزینههایی هستند که خیال شما را در هنگام خرید ردیاب خودرو راحتتر خواهند کرد. واتساپ تایید کرد که برخی کاربران به قابلیت Communities دسترسی دارند. وایزر همیشه در تلاش است تا بهترین محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به کاربران ارائه دهد. و شما نیز می توانید در خرید اتومبیل مورد نظر خود به این آیتم توجه بسیار ویژه ای را داشته باشید. به طور کلی ردیاب ماشین ضمن تشخیص موقعیت خودرو قادر است برق خودرو را از فاصله ای دور قطع کرده و خودرو را متوقف سازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد