اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

خدمات نماشویی به مانند سایر خدمات از اصول اجرایی و ایمنی برخوردار است

 لازم است تا نماشویی در تهران بسیار جدی گرفته شود . خدمات نماشویی به مانند سایر خدمات از اصول اجرایی و ایمنی برخوردار است. ✽ نماشویی با ابر و تی : از این روش بیشتر برای شستشوی نمای شیشه ای یا کامپوزیت استفاده می شود که می بایست به این نکته دقت داشت که این روش سرعت کمتری نسبت به شیوه های دیگر دارد، به این صورت که نما بصورت سنتی با استفاده از شوینده ها و با کمک تی یا ابر بوسیله دست پاک می شود و سپس آبکشی می گردد. شستشوی نما با طناب دارای مزیت هایی نسبت به روش های دیگر نماشویی می باشد که به عنوان مهمترین آن ها می شود به قیمت نماشویی پایین و مقرون به صرفه اشاره نمود. شستشوی نمای کامپوزیت به علت جذب آلودگی و جرم بالا و سختی بسیار زیاد برای نظافت نیازمند تجربه بالا و کادر حرفه ای می باشد.


و این به دلیل اهمیت زیبایی داخلی و خارجی ساختمان برای جذب نظر یک مشتری می باشد. می توان گفت در صورت ماهر بودن نما کار و آموزش درست کادر نماشویی با طناب موجب این می شود. نماکار و راپل کار ماهر کیست و چه ویژگی هایی دارد؟ باید این مورد بررسی شود که نماشویی ساختمان برای چه مدت انجام نشده است. ساختمان های با ارتفاع بالای ۳ طبقه بهتر است تا با طناب شستشو شود. اگر تکه های سنگ و ماسه را در آب زه کشی شستشو مشاهده کردید ، این نشانه آن است که فشار آب خیلی زیاد بوده و یا نازل خیلی نزدیک نگه داشته شده است. تفکیک بین انواع مختلف سنگ ها بسیار مهم است. آب با فشار قوی برروی نما واترجت می شود تا کثیفی را از بین ببرد. کثیفی و آلودگیساختمان های قدیمی بیش از ساختمان های جدید است و از طرفی عمر سنگ و شکستگی سنگنما نیز در نظر گرفته می شود. بسیار مهم است ، بنابراین ضروری است که سلامتی و ایمنی را همیشه جدی بگیرید. بنابراین از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. به طور خلاصه ، تمیز کردن نما فرآیندی است که باید اطمینان حاصل شود. ماهیت این متد شامل ترکیب مواد ساینده با آب و سپس اسپری کردن ترکیب حاصل بر روی سطح آجری می باشد (نماشویی در کیش

).


جهت دریافت مشاوره با کارشناسان تیم ما تماس حاصل فرمایید. با دقت به سختی کار و تخصصی شدن جهت نماشویی شرکت های زیادی تاسیس گردیده اند که با به کارگیری از تجهیزات توسعه یافته و کارگران کار آزموده، براحتی این کار را انجام می دهند. این نما دارای طرح و رنگ های مختلف بوده و امروزه به عنوان نمایی شیک و مدرن در ساختمان ها شناخته می شود. تا رنگ به خوبی بر روی نما نشسته و جذابیت مورد انتظار را ایجاد کند. موقعیت و عملکرد ساختمان همچنین ممکن است دقیقاً نحوه تمیز کردن نما را تعیین کند. و ده ها ویژگی دیگر که باعث انتخاب ما به عنوان بهترین نماشویی ساختمان در تهران شده است . به دلیل آلودگی بیش از حد هوا و وجود بارانهای اسیدی و آلوده، به مرور زمان لایه ای از مواد اسیدی و خوردنده روی سطوح جمع شده و باعث کثیف شدن آن میشود.


و برای جلوگیری از لک گیری و شوره آجر پس از شستشو سطح با نانو و یا رزین پوشش داده شود که پیشنهاد ما نانومی باشد ولی اگر تمایل به براق شدن آجر دارید از رزین استفاده نمایید . شرکت تهران راپل با بهره گیری از نیروهای جوان و متخصص این امر توانسته پروژه های متعددی را انجام دهد. اگر دانه های سنگ یا ماسه در آب تمیز زه کشی پیدا شود ، این نشانه فشار بیش از حد آب یا نزدیک نگه داشتن نازل است. قیمت 4600تومان متر مربع برای نماهایی که کمترین جرم و کثیفی را دارند و متراژ مساحت آن بیش از 300متر می باشد برابر است با 4600برای هر متر مربع .که این سرویس با استفاده از واترجت صورت می گیرد . البته قیمت اصلی بستگی به تمیزی یا کثیفی نمای ساختمان شما دارد. موادی مانند دیسکلر و پولیش و حتی سیلیس نقش حیاتی در تمیزی کامل نما دارند. و نتیجه کار خیره کننده بود و به نهایت تمیزی و نظافت نما رسیدیم. در حقیقت جنس، مقدار و نیز سایز پیچ و رولپلاکی که قرار است در نما استفاده گردد، آیتمی بسیار موثر در هزینه و قیمت پیچ رولپلاک سنگ نما خواهد بود. بدیهی است شستشوی نمایساختمان با آب و یا اسیدشویی تفاوت قیمت بیشتری خواهند داشت.


پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد