اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

معرفی مکمل های مفید برای استفاده در بدنسازی

توجه داشته باشید در هنگام استفاده از قرص چربی سوز شکم و پهلو باید به یک نکته مهم دقت نمایید و آن این است که باید از چربی سوز های قوی تر، به مرور زمان و با ترکیبات متفاوت تر استفاده نمایید. باید به این برچسب دقت نمایید و اصلیبودن آن را کنترل کنید. به طور معمول، بدنی سالم با رژیم متعادل، از کربوهیدراتها به عنوان منبع اصلی سوخت استفاده میکند اما وقتی منابع اصلی به دلیل ورزش سنگین تخلیه میشوند، میتوانند از پروتئینها و اسیدهای آمینه استفاده کنند. بسیاری از مردم اسپیرولینا را به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان در خود، و فواید بی شماری که برای سلامتی دارد یک ابر غذا توصیف می کنند.تحقیقات و بررسی های علمی نشان داده اند که اسپیرولینا دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی زیادی می باشد که می تواند به تنظیم سیستم ایمنی و عملکرد کلی بدن کمک شایانی کند. همچنین عملکرد ورزشی و میزان استقامت را بهطور قابلتوجهی بهبود میبخشد و این بدان معنا است که روغن ماهی میتواند به شما کمک کند تا بدون احساس خستگی تمرینهای ورزشی سختتر و طولانیتری انجام دهید.


پاسخ سریع به سوال ” بله “ است، اما به شرط اینکه شما نتایج معقول از مصرف این مکمل داشته باشید. شرکت های تولید کننده همگی لیستی از موادی که در پیمانه یا قرص با مصرف مکمل به بدن شما میرسد را در اختیار شما قرار میدهند تا بتوانید بهترین مقدار را برای بدن خود انتخاب کنید. موادی که معمولا با هدف بهبود عملکرد یا جبران کمبود برخی از مواد مغذی توسط پزشک یا متخصص تغذیه ورزشی تجویز می شود مکمل ورزشی نامیده میشود. مکملهای بدنسازی در یک حجم کم حاوی مواد مغذی و پروتئینهای زود جذبی هستند که باعث افزایش حجم عضلات، افزایش وزن و بهبود عملکرد ورزشی میشوند. اسپیرولینا یک ماده مغذی است که در مقابل اینکه می تواند نیاز های بدنی شما را تامین کند از کالری بسیار کمی برخوردار است. این موضوع ممکن است بر بسیاری از عملکردهای بدن و در دراز مدت بر سلامتی بدن شما ( همچون متابولیسم ، خواب ، انرژی ، تمرکز ) تاثیر بگذارد. مطالعات مختلف نشان داده اند که مصرف کافئین منجر به افزایش تحریک سیستم عصبی مرکزی می شود که ممکن است عملکرد مغز را بهبود بخشد.


کافئین به همراه افدرین باعث افزایش تولید گرما در بدن می شوند. معمولا ماده اصلی مکمل چربی سوزی، کافئین است و این ماده انرژی مورد نیاز بدن در حین ورزش و فعالیت های روزانه را فراهم می کند. مکملهایی که دارای کافئین یا عصاره چای سبز هستند، از چربی به عنوان سوخت استفاده میکنند. به صورت کلی مکمل های کاهش وزن در چند دسته چربی سوز، کاهش دهنده اشتها، افزایش دهنده متابولیسم و مکمل های محدود کننده جذب چربی و کربوهیدرات تقسیم بندی می شوند. اما از آنجایی که عموما نمی توان تشخیص داد که بدن شما به کدام مکمل بهترین پاسخ را می دهد، مصرف ترکیبی از مکمل ها پیشنهاد می شود که در ادامه درخصوص آن ها صحبت می کنیم. لپتین هورمونی است که توسط سلولهای چربی (و سایر سلولهای بدن) در پاسخ به غذا خوردن ترشح میشود و بهعنوان یک مهارکننده قوی اشتها شناختهشده است. علاوه بر این BCAAs منجر به تولید گلوکز در کبد (طی مکانیسم گلوکوژنز) میشوند تا قند خون فرد تنظیم شود و همین عامل منجر به کاهش اشتها به مصرف قند و شیرینی میشود که خود سبب موفقیت در رژیم غذایی به شمار میرود. امگا ۳ به چربیسوزی و کنترل اشتها کمک میکند.


این مکمل را می توانید به همراه شیر یا آب ترکیب کنید. هرچند ممکن است کراتین را بهمنظور افزایش حجم عضلات و قدرت خود مصرف کنید، بااینوجود اگر مصرف آن را با برنامه تمرینی و رژیم غذایی خود ترکیب کنید، میتوانید از مزایای چربی سوزی آن به میزان مطلوبی بهرهمند شوید. پیشنهاد شده است، در صورتی که بعد از ۴ الی ۶ هفته مشاهده کردید میزان چربی سوزی بدن کاهش پیدا کرده است، مکمل را برای چند هفته قطع کنید و بعد از مدتی مجددا با دوز مصرفی کمتری نسبت به زمان قطع مکمل مصرف را از سر بگیرید تا بیشترین تاثیر را مشاهده کنید. برخی معتقدند که مصرف کراتین در رژیم لاغری مانع از چربی سوزی میشود، که تصور کاملاً اشتباهی است. اما بهترین چربی سوز طبیعی یا بهترین مکمل های چربی سوز ها هم نمی توانند جایگزن رژیم غذایی مناسب یا ورزش بشوند. بسیاری از ورزش کاران از چربی سوز های گرما زا استفاده میکنند، چرا که هم باعث افزایش چربی سوزی خواهد شد و هم به افزایش قدرت آنها کمک خواهد کرد. علاوه بر این، نوشیدن یک لیوان شیک پروتئین وی قبل از وعده غذایی، منجر به تحریک هورمونهایی میشود که احساس سیری را بعد از صرف غذا اعلام میکنند، علاوه بر این منجر به تنظیم سطح قند خون بعد صرف غذا میشود. 


https://mokamelplus.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد