اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

5 نکته برای خرید کفش کوهنوردی زنانه

هر زمان که کفش‌های شما بیش از حد تنگ، خیلی آزاد یا ضعیف باشد، کار واقعی شما ممکن است روی پاها، ساق پاها، ساق پاها و مفاصل مختلف وزن ایجاد کند. این تنش مداوم ممکن است به عذاب و زخم بیافزاید. یک تصمیم عجولانه کفش می تواند باعث درد پا شود و حتی منجر به عذاب رباط آشیل، میخچه و بونیون، ناخن های درون کفش کوهنوردی زنانه رشد شده و حتی کمردرد شود

https://katpoosh.com/product-category/women-shoes/hiking-women-shoes/

بنابراین، ما همیشه به مردم توصیه می کنیم که چگونه کفش بخرند و قبل از خرید کفش به چه مواردی توجه کنند. زیرا، کفش مناسب می تواند به محکم نگه داشتن پاهای شما کمک کند، کار واقعی شما را ساده تر کند و به محافظت از بدن شما در برابر هر گونه آسیب کمک کند.

 

10 نکته ای که باید قبل از خرید کفش در نظر بگیرید

ما بهترین نکات کارشناسان خود را به اشتراک می گذاریم زیرا تنها با یک جفت کفش عالی، زمانی که کفشی را انتخاب می کنید که مناسب شما باشد، متناسب با نوع عمل شما باشد، برای هر مشکلی در پاهای شما مناسب باشد و پاهای شما را محکم کند، پویاتر خواهید بود. ، پاها و مفاصل. مجموعه کفش های راحت LibertyZeno توسط Liberty Shoes Inc. را کاوش کنید.

 

1. در اواخر بعد از ظهر خرید کنید

بعد از ظهر خرید کنید

اگر از ما بپرسید که چگونه سایز کفش مناسب را انتخاب کنید یا چگونه کفش بخرید، ما به شما توصیه می کنیم بعد از ظهر یا عصر به خرید کفش بروید. چرا؟ زیرا در طول روز به دلیل استرس و غیره، پاهای شما به طور طبیعی منبسط می‌شوند و خرید کفش‌هایی با پاهای باز شده، ایده بهتری نسبت به درد پا است. علاوه بر این، پاها در هوای گرم متورم می‌شوند، بنابراین در تابستان همیشه ترجیح می‌دهید تا عصر کفش بخرید. کدام کفش بهتر است؟ این برای شما خوب است.

 

همچنین 6 مجموعه اکسسوری های مد مردانه را که می توانید در تابستان 2020 زیر نظر داشته باشید، ببینید.

2. خرید کفش برای پای بزرگتر

وقتی سایز کفش خود را اندازه می گیرید، همیشه کفش هایی را برای پاهای بزرگتر بخرید. بله، درست شنیدی. یکی از پاهای ما همیشه کوچکتر از پای دیگر است. بنابراین جفت را مطابق با پا کمی بزرگتر خریداری کنید. در صورتی که پای کوچکتر روی کفش شل شود، کفی بخواهید. یک جنبه مهم در انتخاب بهترین کفش.

 

3. جوراب های معمولی را بپوشید

جوراب های معمولی را بپوشید

وقتی به صورت دستی از یک فروشگاه کفش بازدید می کنید، فروشگاه تمایل دارد جوراب های جدیدی را به عنوان رایگان یا تازه وارد ارائه کند. هیچ مشکلی در خرید آنها وجود ندارد. اما وقتی یک جفت کفش را برای خرید انتخاب می‌کنید، باید جوراب‌های معمولی را بپوشید که روی پای شما راحت باشد. از پوشیدن جوراب جدید برای کفش های جدید برای آزمایش خودداری کنید. این یکی از مهمترین نکاتی است که قبل از خرید کفش باید در نظر بگیرید.

https://www.columbiasportswear.nl/NL/c/womens-walking-shoes

 

4. فضای جلو را ترک کنید

اطمینان حاصل کنید که بین بلندترین انگشت پا و انتهای کفش کمتر از یک چهارم تا نیم اینچ فاصله دارید. در صورتی که قسمت قدامی کفش به اشتباه به چیزی ناخوشایند برخورد کند، این کار از آسیب دیدن انگشتان پا جلوگیری می کند. یکی از ضروری ترین نکات برای خرید کفش.

 

5. چک کردن تنها

زیره را بررسی کنید

کفش ها را برگردانید و کف آن را آنالیز کنید. آیا این درست است که بگوییم آنها به اندازه کافی محکم هستند که از اشیاء تیز محافظت کنند؟ آیا بالشتک می دهند؟ علاوه بر این، در حین قدم زدن در فروشگاه کفش، تست کف پا را بپذیرید: آیا کف پا در مقابل نوسان قرار می‌گیرد؟ سعی کنید روی سطوح سخت و همچنین سطوح لغزنده قدم بزنید تا ببینید کف کفش چگونه کار می کند.

 

همچنین رؤیاهای تابستانی لاگارت را ببینید

6. عرض را احساس کنید

عرض را احساس کنید

برخی از افراد دارای پاها کفش کوهنوردی زنانه ی بسیار پهن و برخی دیگر دارای پاهای باریک هستند. برخی در پا قوس دارند و برخی دیگر کف پای صاف دارند. قبل از انتخاب بهترین کفش، تمام این جنبه ها را در نظر بگیرید. و در صورت وجود به دنبال حمایت مخصوص برای قوس باشید.

 

7. کمک اندازه گیری دریافت کنید

چگونه سایز کفش مناسب را انتخاب کنیم؟ خوب، همه برندها اندازه یکسانی ندارند. بنابراین اگر به صورت آنلاین کفش می‌خرید، باید از درست بودن سایز آن اطمینان حاصل کنید. می توانید از یک فروشگاه دیدن کنید، اندازه پای خود را مطابق با سایز کفش ایالات متحده اندازه گیری کنید و سپس یک جفت مربوطه را به صورت آنلاین انتخاب کنید. و اگر مطمئن نیستید، فروشگاه آنلاینی را انتخاب کنید که سیاست مبادله آسان و قابل اعتمادی دارد.

 

8. رویه و داخل کفش را بررسی کنید

رویه و داخل کفش را بررسی کنید

ببینید آیا رویه کفش هدف خرید را برآورده می کند یا خیر. به عنوان مثال، اگر لباس ساحلی می‌خرید، کفش باید دارای مواد ضد آب باشد. شما همچنین باید نام مواد را بپرسید/بررسی کنید، در صورتی که به هر کدام حساسیت دارید - مانند برخی از افراد به آسترهای نایلون حساسیت دارند. به همین ترتیب، داخل کفش را لمس کنید تا بررسی کنید که آیا برچسب، چین یا مواد دیگری وجود دارد که ممکن است پاهای شما را آزار دهد یا بعداً باعث ایجاد چروک شود. به طور خلاصه، کفش ها را به خوبی بررسی کنید – بهترین کفش ها را اینگونه انتخاب می کنید.

 

9. تست درایو

کفش های خود را تست کنید

کدام کفش بهتر است؟ این برای شما مناسب است، بنابراین، با کفش ها قدم بزنید تا تصمیم بگیرید که آنها چه احساسی دارند. آیا فضای کافی در انگشتان پا وجود دارد؟ آیا پاشنه کفش راحت است؟ سعی کنید خود را از طریق فروشنده توجیه نکنید که کفش به مرور زمان منبسط می شود تا سایز شما را به خوبی جذب کند. به جای هر توصیه تصادفی، به دنبال راحتی باشید که در طول تست رانندگی تجربه می کنید. کفش‌هایی را پیدا کنید که از ابتدا مناسب هستند و سپس آن‌ها را بخرید - نکته ایده‌آل برای نحوه انتخاب اندازه کفش مناسب.

 

همچنین به راهنمای انواع چکمه های موتورسیکلت مراجعه کنید

10. به قضاوت خود اعتماد کنید

به راحتی خودت اعتماد کن کفش کوهنوردی زنانه

به جای اینکه از خود بپرسید چگونه کفش بخرید، نه اینکه فقط به خاطر مد، استایل، اندازه کفش یا تصویر آن بیفتید. اندازه‌ها، سبک‌ها از تولیدکننده‌ای شروع می‌شود و سپس به تولیدکننده بعدی می‌رسد. اما وقتی بعداً با کفش‌های نو راه می‌روید، تنها چیزی که اهمیت دارد این است که چقدر در آن احساس راحتی می‌کنید. بنابراین به یاد داشته باشید، صرف نظر از اینکه یک تبلیغ تا چه حد موافق بودن آن کفش‌ها را تضمین می‌کند، شما یک مقام منصوب واقعی هستید.

 

از مصر قدیم تا دوران گذشته و با گذشت قرن‌ها، کفش‌ها برای برآوردن نیازهای واقعی و دیده شده بشریت مانند محافظت، بالش، راحتی، استحکام و سبک طراحی شده‌اند. تنوع گسترده کفش این روزها به یک معضل بزرگ در مورد نحوه خرید کفش منجر می شود. اگر روی سلامت پاهای خود تمرکز کنید، می توانید این معضل را کاهش دهید. 10 نکته ما که باید قبل از خرید کفش به اشتراک گذاشته شده در بالا در نظر بگیرید، کمک زیادی به شما در خرید آسان کفش می کند. این جایزه کفش های راحت و مناسبی است که پاهای شما را تحمل می کند.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد