اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

چگونه ماسک برای پاکسازی پوست بسازیم؟

بیماران میتوانند با کسب اطلاعات بیشتر تصمیمات بهتری را در مورد روشهای محافظت از پوست خود گرفته و از درمانهایی که احتمالاً سودی ندارند اجتناب کنند. بخور صورت از روشهای قدیمی و مؤثر برای مراقبت از پوست است. قبل از استفاده و حتی خرید این دستگاه حتما از خودتان این سوال را بپرسید، چون هر جنس پوست به شرایط متفاوتی برای مراقبت و رسیدگی نیاز دارد و انواع مختلف پوست واکنش بسیار متفاوتی به پاکسازی، لایه برداری و اقدامات دیگر نشان می دهد. با اخبار برتر در کنار شما هستیم.

برای تهیه این ماسک مقداری از پودر گیاه بومادران را با کف دریا را ترکیب و بهصورت رقیق روی پوست بمالید و بگذارید به مدت ده دقیقه روی پوست باقی بماند و سپس با آب شستشو دهید. عسل یک روش خانگی موثر برای درمان جوش صورت و برای از بین بردن آن و پاکسازی است، استفاده از ماسک های مختلف عسل موجب کاهش میزان ترشح غدد چربی و سفت نگه داشتن پوست می شود. همچنین برای شادابی پوست می توانید از بخور آویشن و دیگر گیاهان دارویی برای پوست استفاده کنید. تاثیر ورزش بر سلامت و شادابی پوست بخاطر تولید عرق و دفع سموم بدن و همچنین باز شدن منافذ و سفت شدن پوست بسیار مهم است.

به همین خاطر انواع و اقسام روش های پاکسازی پوست وجود دارد که به وسیله ی آن ها می توانید علاوه بر شادابی پوست، موجب جوان سازی و هم چنین بهبود ظاهر آن شوید. ماساژ صورت باعث میشود تا خون زیر پوست شما به حرکت درآید. فیشیال به منظور پاک کردن پوست از آلودگیهای محیطی، از بین بردن جوشها و لکها، آبرسانی به پوست های خشک، رفع چروک و جوانسازی و آرامش دادن به پوست انجام میشود. اسکراب به از بین بردن سلولهای مرده پوست کمک میکند. اگر روشتان برای شما به خوبی عمل میکند و نتیجهی درستی از آن گرفتهاید، کارتان را ادامه دهید. مصرف سیگار یا قرار گرفتن در معرض دود سیگار روند بازسازی پوست را تخریب میکند. سلام من رفتم دکتر پوست. بهم ضد افتاب قوی و متناسب باپوستم داد..من دکتر ژیلا میزنم..عالیه اما درکنارش سیب زمینی رنده شده و ماست و نشاسته و سفیده تخم هم معجزه میکنه… آقا امید برو دکتر پوست مشکلتو بگو حتما کمکت میکنه شک نکن عزیزم. ماهانه دو تا سه بار بسته به نوع پوست خود لایه برداری انجام دهید. بسته به نوع درمان لیزری انتخاب شده و ناحیه مورد درمان، ممکن است از بیحسی موضعی استفاده شود.

افرادی که دارای پوست خشک و حساس هستند، باید به انتخاب شوینده های مناسب توجه کنند. سلام من ۱۴ سالمه و رنگ پوستم تیره است و همین طور جوش های سرسیاه روی بینی و پیشانیم دارم و زدن انواع ماسک ها را هم امتحان کردم اما جواب نداده باید چه کار کنم؟ چجوری ماسک رو درست میکنن؟ این موضوع در صفحه آموزش پاکسازی و فیشیال پوست صورت فاطمه حبشی توضیح داده شده است. من پسرم ولی پوستم خیلی تیرس جای هیچ گونه جوش نداره می خوام سفید شه چه راهی مناسب هست و ماسک تخم مرغ و خیار چه جوری تهیه کنم خودم درست کنم یا از مغازه تهیه کنم. چیزی درست و اختراع کن تا همه از استفاده کنن تا همیشه هر جا اسم شماها باشه آخه خوشگلن کردن چیه آخه چه معنی میده… بنظر من از روشای طبیعی استفاده کن بخصوص شما که رنگ اصلیت سفیده، مثل ماسک ماستو نشاسته، مالیدن روغن زیتون، تا حد امکان بین ده صبح تا چهار بعد از ظهر تو افتاب نباش ، سیب زمینیو رنده کن بزار رو پوستت بعده بیس دیقه بشور، یه بطری بگیر دستت دائم اب بنوش باز پرش کن تا ته روز نود لیتر اب میخوری اینجوری، گاهی شیر بزن بصورتت و بعدش بشور ،، این روشا تو طولانی مدت جواب میده البته واسه شما که پایه رنگت سفیده زودتر جواب خواهد داد، ولی به هیچ عنوان از مواد شیمیایی برا پوستت استفاده نکن …
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد