اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

خرید آنلاین انواع لاستیک خودرو ایرانی و خارجی


علاوه بر رانندگی عوامل دیگری هم هستند که در طول عمر بعد از خرید لاستیک خودرو از تایر آنلاین شاپ تاثیر قابل توجهی دارند. زمانی که صحبت از ایمنی در رانندگی یا کاهش ریسک ترکیدن لاستیک به میان می آید، تایرهای به درستی باد شده تفاوت های بسیاری را رغم می زنند. در بحث تایرها، این موضوع به آن معناست که فشار هوای درون تایرها، از دمای محیط تاثیر می پذیرد، بنابراین هرگاه دمای محیط به اندازه 10 درجه افزایش می یابد، فشار درون تایر نیز به اندازه یک psi بیشتر می شود. شرایط آب و هوایی: برای رانندگی در شرایط آب و هوایی مختلف لاستیک های مختلفی ساخته شده است شما می توانید با توجه به نوع آب و هوای محل زندگی خود لاستیک بخرید. در حالی که تایرهای تمام سطوح برای رانندگی خوب در هر دو حالت جاده و خارج از جاده ساخته شدهاند، تایرهای گل و لای، همانطور که از نامشان مشخص است، به طور خاص به عنوان تایرهای خارج از جاده طراحی شدهاند. 

در هر صورت باید عنوان کرد که هر دو گاز نیتروژن و هوای عادی گازهای مناسبی برای باد کردن تایرهای اتومبیل به شمار می آیند، چرا که از قانون گازهای کامل پیروی می کنند. و شما چطور می توانید بین این دو گزینه بهترین را انتخاب کنید؟ این کیت های باد کردن لاستیک در ابعاد کوچکتر نیز موجود هستند که آنها را برای همراهی در سفرها تبدیل به گزینه مناسبی می کند. شما حتی می توانید با جست و جو در فضای وب نیز فروشگاه هایی را پیدا کنید که اقدام به فروش و عرضه این گاز به صورت آنلاین می کنند. مورد بعدی اینکه شما هنگام تمیز کردن تایر می توانید با یک بررسی کلی از وضعیت سلامت تایرها برای جلوگیری از پیش آمدن سانحه باخبر شوید. یک باور اشتباه وجود دارد و آن این است که لاستیکهای نو را در اکسل جلوی خودرو نصب میکنند تا با توجه به وزن بیشتر در اکسل جلو و کنترل بهتر فرمان، ایمنی خودرو بیشتر شود، در صورتی که به دلیل کمی وزن خودروها در اکسل عقب، باید چسبندگی خودرو به سطح جاده را با لاستیکهای سالمتر و با آج بیشتر جبران کرد و از انحراف خودرو در پیچهای تند جلوگیری کرد. 

این لایه لاستیکی که جایگزینی برای تیوپ در لاستیکهای بدون تیوپ است، جهت جلوگیری از نشت هوا به بیرون از لاستیک به کار میرود. افراد باید جهت انتخاب یک براق کننده با کیفیت بسیار دقت داشته باشند. با این حال ، دقیقاً مانند الگوی تایر جهت دار ، باید جهت آج با چرخش لاستیک نیز رعایت شود. لاستیک های شما باید انواع مختلفی از شرایط آب و هوایی مانند باران، گرمای زیاد، برف، یخ و غیره را تحمل کند. برای پاسخ به این سوال، شما باید از تفاوت های بین هوای عادی و نیتروژن آگاه باشید. علاوه بر همه اینها، باد کردن تایرهای اتومبیل با هوای عادی پروسه ای ساده تر و سریعتر است و زمان و تلاش کمتری را از صاحبان اتومبیل ها طلب می کند، مخصوصاً در مسافرتهای جاده ای. برای مثال، آن دسته از صاحبان اتومبیل که قصد دارند تایرهای جدیدشان را با گاز نیتروژن پر کنند، باید مبلغی بین 70 تا 175 دلار هزینه کنند. به خاطر داشته باشید که داشتن تایرهای پر شده با گاز نیتروژن، شما را از نگهداری و مراقبت دوره ای از لاستیک های اتومبیلتان معاف نمی کند. شما حتی می توانید این گاز را در مراکزی که به صورت تخصصی در زمینه گازهای جوشکاری فعالیت می کنند خریداری کنید.

این شرکت در دهه 1950 میلادی اولین تایر تیوب لس (Tubeless یا بدون تیوب) را به صورت انبوه تولید کرد. پس در زمان خرید باید حتماً از کیفیت آن مطمئن باشید تا بتوانید خردی خوبی را تجربه نمایید. بنابراین برای خرید باید حتماً برند های معتبر را انتخاب نمایید. ازآنجاکه لاستیک خودرو بخش بسیار مهمی از آن است و انتخاب نوع نادرست آن حتی میتواند خطرناک باشد، باید نهایت دقت را در خرید لاستیک ماشین به خرج دهید. تنوع برندها، انتخاب اندازه درست تایر و انواع مختلفی که دارد میتواند کمی شما را گیج کند. در واقع حفظ فشار تایرهای اتومبیلتان در شرایط بهینه، نه تنها ایمنی شما را تضمین می کند، بلکه منجر به بهینه شدن و کاهش مصرف سوخت اتومبیلتان نیز می شود. علاوه بر این، در این حالت، رانندگی لاستیک ها ممکن است خطرناک باشد، زیرا آج کاملاً از لاستیک می افتد. بهرحال اگر از لاستیک ماشین به خوبی نگهداری شود و نوع رانندگی نیز آسیبی به لاستیک ها وارد نکند احتمالا یک تایر باکیفیت باید حدود 100 هزار کیلومتر عمر کند و این عدد با میانگین کارکرد 25 هزار کیلومتر در سال برای خودرو معادل 3 تا 4 سال خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد