اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

همه چیز در مورد پارتیشن تک جداره

برای ساخت پارتیشن شیشه ای از پنل های شیشه ای بسیار باکیفیت مثل سکوریت، سندبلاست و لمینت با تحمل بار کم است که بعنوان جدا نماینده اتاق ها کاربرد دارد. ضخامت پارتیشنهای سکوریتی 10 یا 12 میلی متر بوده و بخاطر این ضخامت قادر به تحمل فشار بسیار زیاد و برخوردهای شدید است. این پارتیشنها نسبت به پارتیشنهای 10 و 12 میلی متری تا دو برابر استحکام بیشتری داشته و صداهایی به بلندی 47 دسی بل را به طور کامل فیلتر میکنند. ضمنا این شیشهها به طور کامل در برابر خش و مواد اسیدی مقاوم بوده و در طرحهای سفارشی به درخواست مشتری نیز تولید میشوند. ضمنا این پارتیشنها شفاف بوده و بیشتر برای محیطهای تجاری کاربرد دارد. از این پنلهای زیبا به خاطر درجه ماتی مختلف در سطح شیشه، بعنوان پارتیشن دکوری در ادارجات و محیطهای عمومی مهم استفاده میشود. پنلهای سرامیکی سیلیسی که به نام پنل سندبلاست نیز شناخته میشوند، از ترکیب خردههای سلیس و سرامیک با شیشه در حرارت بسیار زیاد ساخته میشوند. این پارتیشنها مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت دارند. شیشههای دیجیتالی در ضخامتهای 10 تا 12 میلیمتری تولید میشوند و دارای عمق رنگی برابر با 1440 dpi هستند.

وقتی پارتیشن شیشه ای با شیشه دیجیتالی ساخته میشود، منجر به خلق یک فضای فوق العاده عالی و هنری میشود. با در نظر گرفتن همه موارد ، یک پارتیشن شیشه ای بدون فریم نمایانگر یک افزودنی عالی به فضای داخلی است که باعث بهبود طراحی و مدرن سازی فضا می شود. این موضوع خصوصا در خانه های آپارتمانی کوچک 60 متری و کمتر نمود پیدا می نماید. امروزه بیش از هر زمان دیگری فضای آپارتمان ها و دفاتر اداری در حال کوچک شدن است و دیوارکشیها به این کوچک شدن فضا بیشتر از قبل دامن میزند. این موضوع خصوصا در خانههای آپارتمانی کوچک 60 متری و کمتر نمود پیدا میکند. در کنار اینکه چه نوع پارتیشن را انتخاب می کنید باید به این موضوع دقت داشته باشید که همه المان ها در یک محیط دارای هماهنگی داشته باشند . ما با ارائه بهترین خدمات و محصولات و تجهیزات اداری به زیباسازی محیط کاری شما کمک می کنیم. در این مقاله سعی کردیم با کمک تصاویری شما را با جدیدترین مدلهای پارتیشنهای اداری ثابت آشنا کنیم. پارتیشنهای آلومینیومی، بر خلاف پارتیشنهای شیشهای یا دیوار، فضای زیادی را با عرض خود ذخیره میکنند.

محبوبیت و وسعت استفاده از این وسایل باعث شده برای بسیاری از افراد جامعه این سوال پیش بیاید که واقعا پارتیشن شیشهای چیست؟ در پارتیشن پرچین بخوانید. دقیقا مفهوم این کلمه، کارایی آنرا در طراحی داخلی نشان می دهد. 1. پارتیشن تک جداره یکی از بهترین روش های جداسازی محیط به شمار می رود که بتوان از فضای موجود نهایت بهره را برد. این پارتیشن ها حریم خصوصی برای افراد ایجاد می کنند که باعث می شود، بتوانند راحت تر در محیط کار خود فعالیت داشته باشند و به مرتب سازی فضا کمک می کنند. از پارتیشن بعنوان یک جایگزین کم هزینه برای دیوارهای آجری و ثابت نام می برند. از پارتیشن بعنوان یک جایگزین کم هزینه برای دیوارهای آجری و ثابت نام میبرند. خیلی اوقات پارتیشن حتی کارایی و ایمنی بیشتری از دیوارهای ثابت دارد. حتی اگر این شیشهها بر اثر ضربه بسیار محکم شکسته شوند، هیچ خطر و ضرری برای انسان ایجاد نخواهند کرد چرا که در قطعات بسیار ریز بدون هیچگونه لبه تیز خرد خواهند شد. قیمت پنجره دوجداره upvc را نمی توان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد بازشو های آن بطور دقیق محاسبه کرد چرا که قیمت پنجره دوجداره به میزان پروفیل مصرفی بر اساس متر طول و مقدار شیشه دو جداره بر اساس متر مریع و تعداد بازشوها و یراق آلات آن بستگی دارد.

پارتیشن های اداری می تواند به صورت موقت یا دائمی باشد می تواند فضای مورد نیاز شما را به قسمت های مختلف تقسیم کند و به عنوان یک دیوار موقت از آن استفاده کنید. به دلیل شکل ظاهری زیبا و دید نامحدود، این محصول ویژه، در مکان هایی که نیاز به دید، باز دارند مورد استفاده قرار میگیرد. مورد استفاده است. اما باید برای هر کدام به طور خاص و جداگانه طراحی شود. البته برخی مدلها فریم لس بوده که به معنی بدون فریم است، یعنی شیشه به طور یکدست و کامل دیده میشود. در حالی که با وجود پارتیش شیشهای، بخاطر اشغال فضای بسیار کمتر و عبور نور بین اتاقهای خانه این مشکل به طور کامل برطرف میشود. این شیشهها دارای یک جریان الکتریکی ضعیف درون خود هستند که به فیلمهای PDLC بین پنلهای شیشه متصل میشود. وقتی جریان الکتریکی خاموش است، شیشه مات بوده و رنگی شیری مانند به خود میگیرد طوریکه هیچ چیز از پشت آن قابل دیدن نیست. لایه های رویین این فیلم از ورق های پلیمری PET ساخته شده اند که روی آن با لایه بسیار نازکی از یک ماده شفاف که هادی جریان الکتریسیته است، پوشانده شده است. شیشه های هوشمند این قابلیت را دارند که با استفاده از جریان برق حالت مات و یا شفاف پیدا کنند، به همین دلیل گاهی اوقات به شیشه های هوشمند، شیشه تغییر پذیر نیز گفته می شود.

اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن اداری:

https://partitionparchin.com/آشنایی-با-انواع-پارتیشن/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد