اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

انتخاب روکش صندلی خودرو پراید 111 : نکات مهمی که نمی دانستید!


البته یکی دیگر از روش های انتخاب رنگ روکش صندلی خودرو، انتخاب روکشی است که رنگ متضادی نسبت به رنگ کمربند ایمنی دارد. توجه داشته باشید که منظور از هارمونی و هماهنگی در رنگها این نیست که رنگها عینا مشابه رنگ کمربند ایمنی یا بدنه باشند. تغذیه بیشتر یک یا هر دولایه مواد، باعث ایجاد مواد یکنواخت و کشش نخ دوخت و همچنین طول یکنواخت درز میشود و در نتیجه استحکام مواد کمتر شده و مواد یا نخ دوخت در درزها سفت میشود. فشار بیشتر یا پایین باعث میشود که نخ دوخت بیش از حد محکم باشد یا بهاندازه کافی محکم نباشد و در نتیجه استحکام مواد درز کمتر میشود و ظاهر زیبایی نخواهد داشت. مواردی را انتخاب کنید که از چرم درجه بالا، پلیاستر، میکرو فیبر یا نایلون ساخته شدهاند و راحتی و ارزشهای عالی مادی را ارائه میدهند. این روکش ها راحتی و دوام بیشتری را نسبت به چرم دارد. در تابستان گرمای بیشتری به خود جذب میکند. روکشهای سنگین نشان از این دارند که ابر استفاده شده در آنها ضخیمتر است، جنس خود روکش ضخامت بیشتری دارد که مقاومتر است و از همه مهمتر اینکه در اثر کشیدگی موجب پاره شدن دوخت ان نخواهد شد. ۱- برای وصله زدن روکش صندلی خودرو یک تکه چرم که به لحاظ رنگ و جنس با چرم صندلی شما مطابقت داشته باشد را انتخاب نمایید. 

روکش صندلی ماشین باید دارای انتخاب گستردهای از رنگ، الگو و حتی گزینههای برچسبزنی باشد. گزینههای رنگ تولید روکش صندلی احتمالاً محدود به سیاه یا برخی از رنگهای استاندارد دیگر است. تعداد زیادی از گزینههای مطابق با اندازههای مختلف صندلیهای اتومبیلهای متفاوت وجود دارد. هرچه سن روکشهای صندلی بیشتر میشود، مسلماً بیشتر فرسوده میشود، بنابراین نیاز به تعویض آنها وجود دارد. ازآنجاکه یکلایه از مواد اسفنج پلیاورتان است که تحتفشار نازک میشود، لازم است فشار پای پرس بر روی مواد بهینه شود. به دلیل اینکه از پارچه تهیه شده است هوا به راحتی در آن جریان پیدا میکند و در نتیجه باعث تعرق راننده و سرنشینان نخواهد شد. سپس این قسمت از پوشش ضعیف میشود و در نتیجه باعث شکستگی زودرس شده یا زیبایی ظاهر را مختل میکند. مواد تقویتکننده برای ایجاد ثبات ابعادی به پوشش صندلی اضافه میشوند که دوخت و استحکام درز را تسهیل میکند. از جمله سرعت چرخخیاطی، شتاب و کاهش احتمالی آن؛ و رفتار اپراتوری که مواد را تنظیم میکند و از فیدر برای کشیدن مواد پشتیبانی میکند. اگر دوست ندارید در سال حداقل یکبار روکش صندلی خودرو خود را تغییر دهید بهتر است از روکش پارچه ای استفاده کنید. اگر مواد بسیار نازک هستند، ممکن است خیلی زود فرسوده شوند و صندلی ماشین نمایان شود.

روکشهای صندلی میتوانند تا حدی از صندلی خودرو شما محافظت کنند، اما در این مورد تماماً ممکن است که عالی عمل نکنند. دلیل این امر این است که آنها احتمالاً برخی مناطق را محافظت نشده یا در معرض عوامل آسیبزا قرار میدهند؛ بنابراین ممکن است نشتی در یک شکاف بزرگ که در آن پوشش کلی صندلی در معرض دید قرار میگیرد، موجود باشد. راحتی روکش صندلی اتومبیل اهمت زیادی برای صاحب خودرو و یا سرنشینان آن دارد. جالب است بدانید که پارچه جرسی و انواع دیگر پارچه کششی یا بافتنی لبه های کار شما را از بین نخواهد برد و نیازی به سجاف نخواهید داشت. تولیدی روکش صندلی چرم پارچه از مهمترین تولیدکنندگان روکش صندلی است. در تولیدی روکش صندلی چرم پارچه باید دقت شود که اگر مواد اجازه میدهند آب به داخل روکش نفوذ کند، در نشت زیاد به خودرو کمک نمیکند. به علاوه اگر طرفدار خودرو های اسپرت و بهروز هستید، استایل خودرو شما به سادگی با تغییر یک روکش صندلی تغییر خواهد کرد. در نهایت، روکش صندلی ماشین باید سبک شما را نشان دهد. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی ورندل در میان بگذارید.

بنابراین ، سوراخ ها باید یکنواخت ، از نظر اندازه ، در یک فاصله بین آنها باشند. دستیابی به تغذیه یکنواخت چنین موادی حتی در ماشینهای خیاطی مدرن بسیار دشوار است، زیرا علاوه بر پیچیدگی و ضخامت مواد، عوامل دیگری نیز نقش مهمی ایفا میکنند. مشکل اصلی هنگام دوختن چنین مصالح پیچیده و ضخیمی در تولید روکش صندلی، لغزش مواد در نتیجه تغذیه غیریکنواخت مواد در هر لایه است، بهویژه هنگامی که از مواد صاف استفاده میشود. یک صندلی معمولی ماشین دارای سه جزء اصلی است، ساختار فلزی، فوم پلیاورتان قالبگیری شده و در نهایت روکش صندلی خودرو که شامل دوخت است. هدف از روکش صندلی ماشین محافظت از صندلیهای خودرو در برابر آب، نشت، خاک، ماسه، نمک و اشعه ماوراء بنفش است. شاید با خودتان بگویید ماشینی که خریداری کرده ام بهترین روکش صندلی را دارد .زیرا شرکت تولید کننده آن با کیفیت ترین روکش را روی صندلی های خودروی من نصب کزده است اما باید به این نکته توجه کنید که بعد از مدتی روکش صندلی های اورجینال خودرو از بین میرود وساییده میشود. تولید روکش صندلی شاید بهظاهر مسئلهای چندان سخت و مشکل نباشد اما تولید روکشهایی مطابق با استانداردهای لازم نیازمند تجربه، مهارت و دقت زیادی است.

لینک سفارش:

https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/سایپا/روکش-صندلی-پراید-111/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد