اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

روش های مختلفی برای برند سازی کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد


روش های مختلفی برای برند سازی کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد که یکی از موثر ترین آن ها رپورتاژ می باشد. در سایت بست فارسی بهترین سایت های رپورتاژ آگهی را به شما معرفی کردیم که می توانید از آنها برای کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنید. ما خود سئو را به شکلی انجام می دهیم که وب سایت شما به صورت پایدار در صدر نتایج گوگل باقی بماند. اگر شما یک دامنه داشته باشید در زمینه سئو فعالیت میکند و نام ساب دامنه سایتتان را نیز مرتبط با سایتتان انتخاب کنید برای دامنه شما و ارزش آن در گوگل مفیدتر خواهد بود یعنی شما نام زیر دامنه خودتان را بگذارید SEOTOOLS همانطور که میدانید ابزار سئو مرتبط با سئو میباشد و این به پیشرفت سایت شما کمک میکند. بنابراین سعی کنید دامنه خودتان را به صورت 5 ساله تمدید کنید این مورد شاید تاثیر کمی داشته باشد اما بدون شک بی تاثیر نیست. و اگر دامنه شما کلمه سئو را در خود داشته باشد و همچنین در زمینه سئو نیز فعالیت داشته باشید بدون شک نسبت به رقبایی که از این قابلیت استفاده نکرده اند یک قدم جلوتر خواهید بود. به همین دلیل بسیاری از افراد هنگام راهاندازی وبسایت خود به دنبال یک متخصص سئو سایت میگردند که به خوبی با زیر و بم این قوانین آشنا بوده و از آنها به نفع وبسایتشان استفاده کند.

از نظر گوگل شما یک سای دامنه ایجاد کرده اید که مرتبط با کار شما است و این یعنی شما به صورت عمیق فقط در حیطه سئو کار میکنید که در نتیجه این کار افزایش رتبه خواهید داشت. از آنجایی که در جدیدترین قوانین سئو مخاطب جایگاه بالایی دارد، این موضوع میتواند کمک زیادی به بهبود رتبه سایت شما بکند. بک لینک های فالوو توسط موتورهای جستجو کراول می شوند و این نوع بک لینک به وب سایت شما ارزش و اعتبار می دهد به نوعی فالوو بودن لینک نشان دهنده ارزش و اعتبار شماست و به منزله یک رای مثبت برای وب سایت شما در نظر گرفته می شود. اعتبار دامنه و صفحه می توانند پیش بینی کننده رتبه بندی وب سایت در موتورهای جستجوی گوگل باشند، نتایج این پیش بینی اعدادی مابین 0 و 100 خواهد بود. استفاده از این گزینه شاید مانند گذشته تاثیر زیادی نداشته باشد اما داشتن کلمات کلیدی مناسب در دامنه هنوز هم به عنوان یک سیگنال مرتبط عمل می کند. چنانچه شما 100 صفحه در سایتتان داشته باشید که تمامی این صفحات به یک صفحه ای با لینک داخلی با انکر مشخص لینک داده باشند خواهید دید که این صفحه در نتایج جستجو پیشرفت خواهد کرد ، از این رو لینک سازی داخلی و انکر مشخص در لینک سازی ها به شدت تاثیر خواهد داشت.

توصیه من به شما این است که از رپورتاژ های دانشگاهی برای لینک دهی بر روی انکرهای دقیق کلمه کلیدی استفاده کنید یعنی چنانچه شما میخواهید بر روی کلمه “رپورتاژ دانشگاهی” رتبه داشته باشید دقیقاً عین همین کلمه را درون رپورتاژ به سایتتان لینک کنید ، در این صورت بیشترین تاثیر را خواهید دید. می دانید که هر نوع لینک سازی به صورت دستی، چنانچه توسط گوگل قابل شناسایی باشد، منجر به ایجاد محدودیت و یا جریمه از سمت گوگل خواهد شد. همانطور که میدانید گوگل محتوای جدید را دوست دارد و زمانی که یک محتوای کپی شده تحویل گوگل میدهید اندکی از سایت شما عصبانی خواهد شد. اهمیت ویرایش ها و تغییرات نیز به عنوان فاکتور جدید بودن مطلب شناسایی می شوند. خاص بودن چه در نحوه نوشتن مقاله و چه در کسب و کار و تولید محصولات، مشتریان متنوعی را برای شما رقم خواهد زد، زیرا با خلاق بودن خود را از رقیبان بهتر نشان می دهید. دامنه هایی که با کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت خود آغاز می شوند نسبت به دامنه هایی که هیچ کلمه کلیدی در خود ندارند یا کلمۀ کلیدی شان در آخر یا وسط دامنه است، یک سرو گردن بالاتر هستند. همانطور که در مقاله تاثیر بک لینک در سئو سایت گفتیم ، یکی از مهمترین دلایل بی ارزش بود بک لینک برای بهبود رتبه گوگل و سئو این است که تبلیغات متنی یا همان بک لینک ها برای یک زمان موقتی در سایت ها قرار میگرند و خریدار بک لینک به هر حال برای یک مدت یک تا شش ماهه یا نهایتا یک ساله میتواند هزینه خرید بک لینک را پرداخت کند و درواقع به هیچ عنوان چیزی به عنوان بک لینک دائمی وجود ندارد . 

آموزش سئو موردی هست که امروز میخواهید در این صفحه شروع به مطالعه آن بکنید. سوال: آیا شما سئو هم قبول می کنید؟ مثلا اگر وقتی که واقعیت مجازی (VR) ساخته شده بود شما در ایران یک سایت برای آن می زدید و در شبکه های مجازی فعالیت می کردید بدون نیاز به لینک سازی رشد میکردید (البته هم اکنون که سال 1398 است هم در این حوزه میتوانید اینکار را کنید). در پاسخ بایستی خاطرنشان کنیم که تاکنون برای وب سایت های مختلف، زمان های نتیجه گرفتن متعددی مشاهده شده است. بک لینک یا خرید بک لینک از یک وب سایت دیگر، یکی از فاکتور های رتبه بندی در گوگل می باشد و ارزش بسیار زیادی دارد و می تواند شمارا در یک کلمه به رتبه های بالا برساند، اما از جهتی دریافت بک لینک کار ساده ای نبوده و شما دو راه برای لینک سازی دارید، راه اول ساخت وب سایت توسط خودتان می باشد که باید روزانه روی آن محتوا بگذارید و آپدیت کنید و سپس از طریق آن به وب سایت خودتان لینک دهید و راه دوم خرید لینک های ارزشمند و قدرتمند می باشد که پیشنهاد ما استفاده از راه دوم می باشد. بدین صورت که شما یک رپورتاژ دانشگاهی ثبت میکنید و سپس 2 رپورتاژ از سایت های ایرانی به رپورتاژ دانشگاهی لینک میکنید و همین صورت چند رپورتاژ دیگر نیز به رپورتاژ های لایه دوم خودتان یعنی همان سایت های ایرانی لینک میکنید بدین صورت شما میتوانید یکی از قویترین پی بی ان ها را ثبت کنید.

برند سازی توسط رپورتاژ آگهی: https://www.tesmino.com/reportage/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد