اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

شیرآلات ساختمانی ؛ راهنمای خرید شیرآلات سینک ظرفشویی و بررسی انواع آن

محصولات دارای گارانتی معتبر مهر خورده به همراه ضمانت چندین ماهه می تواند وجه تمایز برند معتبر با نمونه های فیک باشد. تمامی شیرالات توالت به همراه شلنگ توالت با طول 120 سانتی متر از جنس استیل می باشند.آب فشان یا پرلاتور های شیرهای روشویی ، حمام و ظرفشویی از نوع پلاستیکی و ضد زنگ می باشند. جنس بدنه ست شیرآلات کسری مدل رایان از آلیاژ برنج ساخته میشود. برحسب سلیقه و بودجه مورد نظر می توانید بهترین گزینه خرید را از میان مدل های زیر انتخاب کرده و خریداری کنید. در میان تمام روکش های ذکر شده از جمله کروم، مس، برنز، استیل بهترین روکش شیر مدلی است که علاوه بر داشتن مقاومت بالا در برابر واکش با آب، دیر لکه شده و از همه مهمتر با زیبایی دکوراسیون داخلی همخوانی داشته باشد. شیرآلات با اینکه در مدل و کاربرد تنوع بسیاری دارند اما در مجموع همگی آن ها یا از سرب خشک ساخته شده و یا یکی از آلیاژهای برنج تولید می شوند. آخرین گزینه انتخاب که مدرن ترین و در عین حال گران ترین مدل شیرآلات آشپزخانه است شیرهای هوشمند هستند. در این مدل از شیرآلات از مغزی کارتریج در داخل بدنه شیر استفاده می شود، که در واقع مهمترین و اصلی ترین قسمت شیر به شمار می آید. 

مس از زمان های قدیم جزو پرکاربردترین و محبوب ترین فلزات برای افراد بوده است، به حدی که ظروف غذایی در قدیم همگی از مس ساخته می شدند. در قسمت آبکاری شیرآلات در خصوص روکش های متفاوت قابل استفاده برای پوشش رویه خارجی شیر توضیحات کافی را دادیم. اما ممکن است در برخی از مدل های تولید شده به دلیل استفاده از متریال خاص و یا سبک طراحی متفاوت این موضوع متفاوت باشد. در قسمت آبکاری شیرآلات روکش هایی که برای شیر استفاده می گردد متفاوت بوده که برخی از این روکش ها مس ، برنج ، برنز ، استیل می باشد. در کارخانه شیرآلات قهرمان انواع فلاشتانک های طنابی و فلاش تانک دکمه ای تولید میگردد. شودر در اوایل دهه هفتاد فعالیت خود را در زمینه تولید شیرآلات آغاز کرد و در سال ۱۳۷۷ موفق به دریافت گواهینامه فعالیت تولید و استاندارد ملی ایران شد. مهره مخصوص و واشر مخصوص شیر را بر داشته و ابتدا مهره را در زیر شیر و سپس مهره را روی آن گذاشته و با آچار مخصوص مهره را سفت می کنید.

لذا پس از خرید شیر آوا برای نظافت از مواد تمیز کننده مخصوص و یا ترکیب سرکه و آب استفاده شود. پس در هنگام خرید شیر سینک ظرفشویی به وجود کارت گارانتی مهر خورده در داخل بسته بندی شیر دقت کرده و فقط نمونه ای را انتخاب کنید که کارت گارانتی را به صورت مدت دار داشته باشد. در واقع در هنگام خرید توالت توکار میتوانید قیمت دیگر مدل های شیرآلات سرویس بهداشتی را نیز بررسی کنید تا شیرآلات متناسب با بودجه و سلیقه خود را انتخاب نمایید. در نتیجه برای سینک های بزرگ و عمیق، شیر ثابت به دلیل ارتفاع کم جابگو نیست و بهتر است شیر سینک ظرفشویی خود را از میان مدل های شاوری و فنری انتخاب کنید. گفتیم که برندهای متفرقه زیادی در بازار وجود دارند که در حال رقابت با مارک ها شناخته شده و مطرح می باشند. در این بین اکثر برندهای معتبر داخلی و خارجی شیرآلات خود را در درجه آبکاری بالای 18 میکرون می سازند، که این میزان از آبکاری تقریباً قابل قبول است. اگر بخواهیم شیرآلات ایرانی را با شیرآلات خارجی به صورت منصفانه مقایسه کنیم، به این نتیجه می رسیم که نه تنها برندهای ایرانی هم رده با مارک های خارجی هستند.

در صورتی که به دنبال خرید اینترنتی بهترین مارک های داخلی و خارجی شیر سینک ظرفشویی هستید، لینک خرید شیر آشپزخانه از دیجی کالا را لمس کنید. اما توجه داشته باشید که نوع آبکاری شیر در رنگ نهایی آن موثر است، از طرفی با وجود نقش شیرآلات در زیبایی دکوراسیون داخلی منازل، باید رنگی را انتخاب کنید که بیشترین قابلیت ست شدن با هارمونی دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما را داشته باشد. اما در حال حاضر، کافی است که سری به بازار و یا فروشگاههای آنلاین شیرآلات بزنید تا متعجب شوید که چگونه هنر و پیشرفت های تکنولوژیک، صنعت تولید شیرآلات را دگرگون کرده است. مقاومت فلز مس در برابر واکنش با آب مثال زدنی است، علاوه بر این خاصیت میکروب کشی از فلز گران بها ضامن سلامتی و پاکی آب شرب مصرفی در آشپزخانه می باشد. این ماده به دلیل تمایلی که به رنگ فلز مس دارد، قرمز رنگ است. بدین صورت که در زمان استفاده از این شیرآلات ، باید دست خود را در معرض دید سنسورهای مادون قرمز قرار دهید تا شیر آب شروع به کار کند. رنگ هایی از جمله رزگلد، طلایی و قرمز می توانند جلوه بصری زیبایی را به آشپزخانه شما بدهند.

منبع:

https://behfarfaucets.com/fa/خانه/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد