اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

آموزشگاه برتر زبان انگلیسی در تهران

این سطوح از A1 که مبتدیترین سطح است شروع شده و بعد از آن سطوح B1 و B2 که سطح متوسط هستند وجود دارد و در نهایت به سطح پیشرفته C1 و C2 ختم میشود. آدرس: تهران - منطقه ۴ - فرجام - بعد از خیابان ۴۹ - پ. آدرس: تهران - منطقه ۱۸ - یافت آباد غربی - م. شعبهی دوم کارینو نیز در عباس آباد است این مرکز به پاس فعالیتهای حرفهای خود در سال ۹۸جایزهی بهترین آموزشگاه زبان المانی ایران را اخذ کرد. و فضایی به وسعت ۳۰۰۰ متر مساحت آموزشی را در تهران در اختیار مخاطبین خود قرار داده است. با وجود تعداد زیادی دانشمند برنده جوایز مهم از این کشور، جای تعجب نیست که زبان آلمانی در جامعه دانشگاهی بسیار مهم است. یکی دیگر از دلایلی که آلمانی در جامعه علمی چنین جایگاه بالایی دارد، این واقعیت است که دانشگاههای آلمان دارای از لحاظ شهرت و آبرو در صدر دانشگاههای معتبر دنیا قرار دارند. این موسسه دارای محیط آموزشی مناسب و همچنین دو شعبه در تهران می باشد.

بهره گیری و آموزش از مجموعه کتب زیر در مرکز زبان گات بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران به زبان آموز این امکان را میدهد که در کوتاهترین زمان بالاترین بازده را از دوره های گذرانده بدست آورند همچنین آموزشگاه زبان گات تهران از سری کتب VOCABULARY IN USE دانشگاه کمبریج برای ارتقای سطح واژگان و آشنایی با کاربرد درست واژگان برای زبان آموزان بهره گیری کرده است که این آموزشگاه را در بهترین آموزشگاه زبان تهران معرفی نموده است.. برای دریافت ویزای کاری و تحصیلی یکی از شروط تسلط به زبان آلمانی است. ممکن است آموزشگاه مورد نظرتان از لحاظ موقعیت مکانی یا میزان شهریه کلاسها با شرایط شخصی شما سازگاری نداشته باشد. طبیعتاً یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین آموزشگاه زبان ایران آن است که آن آموزشگاه یا موسسه زبان به صورتی قانونی به ثبت رسیده باشد و مجوزهای لازم را اخذ کرده باشد تا بتوان آن موسسه را یکی از موسسات مجاز آموزش زبان در ایران دانست. 

با وجود تمام شوخیهایی که در مورد غیر ممکن بودن یادگیری این زبان مطرح میشود، اگر به زبان انگلیسی آشنا باشید، یاد گرفتن آلمانی هم برای شما راحتتر میشود. این آزمون توسط انستیتو گوته برگزار میشود. به همین خاطر برای کسانی که علاقهمند به مهاجرت کاری و تحصیلی و اقامت در این کشور هستند، یادگیری زبان آلمانی، دارایی ارزشمندی محسوب میشود. بسیار خوب، ما میدانیم که این مبحث ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد. در طول سال کلاس های زبان آلمانی دایر است (تا ۳۰۰۰ زبان آموز آلمانی در سال) و این انجمن با موسسات ایرانی که در زمینه زبان آلمانی کار می کنند و معلمان زبان آلمانی همکاری می کند. به گفته خود موسسه: انجمن فرهنگی اتریش درتهران در راستای تقویت زبان آلمانی و اطلاعات اتریش ایرانیان فعالیت می کند. کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی در آکادمی خبازیان به صورت مستمر و منظم در حال برگزاری هستند. در صورت تمایل می توانید در این صفحه بیشتر با موسسه زبان های خارجی برنا آشنا شوید.

برخی از مطالب سایت به صورت رایگان ارائه می شود و بسیاری از مطالب این سایت آموزش زبان با مبلغی اندک در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد. اما خب این موسسه از این جهت که به آموزش معماری و جنبه های هنری و … چنانچه قصد شرکت در یکی از این آزمونها را به هر دلیلی دارید؛ اما از چند و چون آنها اطلاع ندارید در ادامه به معرفی دو مورد از مهمترین آزمونهای زبان آلمانی پرداخته ایم و مشخصات هر کدام را ذکر کردهایم. همچنین آموزشگاه ایران-استرالیا به این ترتیب توانست تمرکز بیشتری در نحوه تدریس استادهای تازه وارد داشته باشد و مدرسانی که از شیوه استاندارد تدریس در آن آموزشگاه منحرف میشوند را شناسایی نمایند. همچنین آلمانی زبان مهمی در زمینه دانشگاهی است. موسسه زبان ایران اکسفورد عضو کانون دبیران دانشگاه آکسفورد است. این حق زبان آموز است که از منابع موجود آموزشی در موسسه مطلع شود. مدرک این آزمون به خصوص برای پذیرش در دانشگاهها یا مهاجرتهای علمی و پژوهشی مورد تأیید است. این موسسه به شما دیپلم اتریشی آموزش زبان آلمانی هم اعطا می کند.

ادامه مطلب:

آموزشگاه برتر زبان انگلیسی در تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد