اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

خدمات پس‌ازفروش خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریان ثابت خود عرضه کنید


ما به فعالیت می‌پردازیم تا با برآوردن نیازهای مصرف‌کننده و حل مشکلات او خوشبخت شویم. امکان ایجاد فیلترهای جدید در ماژول های سیستم مانند سرنخ های فروش،مخاطبین،فاکتورها و جهت دسترسی سریع به لیست مشتری هایی که کاربر فروش با آنها کار می کند.

نرم افزار سی آر ام اوج

فروش جاری : تعداد فروش های در حال انجام را نمایش می دهد. در این قسمت می توان فروش سال جاری یا کل فروش های جاری را نمایش داد .
امکان ثبت وظیفه برای کاربران و گروههای کاربری با قابلیت دسته بندی امکان سفارشی سازی فرم های مربوط به وظایف با مقادیر و پارامترهای دلخواه قابلیت زمانبندی شروع و سررسید وظایف قابلیت اولویت بندی وظایف قابلیت تعریف یادآوری و دوره تکرار برای هر وظیفه قابلیت درج وظایف مرتبط با هر پرونده (مشتریان،پروژه ها،فاکتورها و …)در همان پرونده و روشن‌ترین استنباط آن است که در موقعیت‌های شرح داده شده، بنگاه اصلیت و محوریت تعیین سلیقه و تصمیم‌گیری برای نوع مصرف کالا برای مصرف‌کننده را در خود می‌دید و آن را متعلق به مشتری نمی‌دانست.
اولی اینکه می‌توانند تعاملات مشتری (از طریق ایمیل، تماس تلفنی، رسانه‌های اجتماعی یا سایر کانال‌ها، بسته به قابلیت‌های سیستم) را ثبت و ضبط کند. می‌توانند فرآیندهای مختلف، مانند وظایف، تقویم‌ها و هشدارها را به طور خودکار و یکپارچه تنظیم و اعلام کند تا سیستم سریع‌تر پیش برود. سایت هایی که روزانه در سیستم باز میکنید از ای به بعد در نرم افزار ما ذخیره و در یک جا مدیریت کنید. خدمات پس‌ازفروش خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریان ثابت خود عرضه کنید.
اما با استفاده از یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می‌توانید این لیست را در عرض چند ثانیه تهیه کنید!
پرداخت های مشتریان و در نتیجه تغییر وضعیت فاکتورهای مشتریان، در سی آر ام ثبت می گردد تا کاربران مجموعه شما از آن مطلع گردند.
قابلیت تعریف نمایش و یا عدم نمایش منوهای سیستم با قابلیت تعریف سطح دسترسی برای گروههای کاربری به هر کدام از منوها و ماژول های سیستم.

مطالب بیشتر را در سایت اوج به آدرس owj.io بخوانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد