اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

سایت خرید اکانت الکسا و ماز پرو

پیشبرد اهداف پروژه های سئو بدون اطلاع کامل از خود و رقبا ممکن نیست. حال سوال اینجاست که چگونه دانش کافی از رقبا کسب کنیم؟ در همین راستا ابزارهای مختلفی را خدمت شما معرفی کرده ایم که یکی از آنها حساب Moz Pro (خرید  اکانت MOZ Pro) است. با این ابزار می توان به راحتی رقبا را مورد تحلیل قرار داد و از فعالیت های روی سایت و یا خارج سایتشان اطلاعات زیادی کسب کرد.

ابزاری دیگر که در بین سئوکارها و وب مسترها بسیار محبوب است استفاده از ویژگی های بسیار مفید الکسا است. الکسا یکی از سایت هایی است که رقبا و کلمات کلیدی آنها و غیره را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد تا بتوانید به راحتی اسرار کاری رقبا را شناسایی کرده و سپس خود نیز جهت پیشی گرفتن از آنها در این مسیر گام بردارید یا از این اسرار الگو بگیرید.

خرید اکانت الکسا agency و پرمیوم از سئوسل

برای استفاده از تمام ویژگی های سایت الکسا ، باید حساب کاربری پرمیوم Alexa را خریداری کنید که با عنوان اکانت agency الکسا شناخته می شود. خرید اکانت پرمیوم agency الکسا alexa به طور مستقیم و از طریق وب سایت الکسا با قیمت بسیار بالایی ارائه می شود که به این امر همچنین مشکلاتی مانند پرداخت های بانکی بین المللی و محدودیت پرداخت نیز اضافه می شود. این در حالیست که سایت سئوسل اکانت یکماهه الکسا را ​​با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد